Elektroninės prekybos skatinimas

Laba diena, mieli respondentai,

esu VK Turizmo vadybos III kurso studentė. Rašydama baigiamąjį darbą, analizuoju UAB „Tez Tour“ įmonės internetinių pardavimų skatinimą. Apklausos tikslas yra sužinoti rinkos požiūrį į siūlomą paslaugą bei išsiaiškinti palankiausias elektroninės paslaugų prekybos skatinimo galimybes. Tyrimo rezultatai bus konfidencialūs ir panaudoti tik baigiamajame darbe.

Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Iš anksto dėkoju už sugaištą laiką!

Elektroninės prekybos skatinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar Jums patinka keliauti?

Kiek vidutiniškai išleidžiate vieno kelionės paketo įsigijimui (1 asmeniui)?

Nuo ko dažniausiai prasideda Jūsų kelionės parinkimo procesas?

Kuriam kelionės paketo įsigijimo būdui suteikiate pirmenybę?

Kas lemia/-tų įmonės pasirinkimą, perkant kelionę internetu pirmą kartą? (Išskirkite, prašau, 3 pagrindinus)

Kas paskatina/-tų Jus pirkti kelionės paketą iš to paties pardavėjo antrą kartą? (Išskirkite, prašau, 3 pagrindinus)

Kas, Jūsų manymu, yra svarbiausia įmonės svetainės atžvilgiu, perkant kelionę internetu? (Išskirkite, prašau, 3 pagrindinus)

Kas, Jūsų nuomone, yra svarbiausia aptarnavimo atžvilgiu, perkant kelionę internetu? (Išskirkite, prašau, 3 pagrindinius)

Kokio pobūdžio internetinė reklama Jus pritraukia labiausiai?

Iš kokių šaltinių sužinojote apie UAB „Tez Tour”?

Ar esate bandę pirkti kelionės paketą tiesiai iš „Tez Tour“ internetinio puslapio?

Kaip vertinate kelionės pirkimo procesą organizatoriaus svetainėje? (Atsakymą įrašykite)

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Šiuo metu Jūs: