Elektroninė parduotuvė kaip efektyvus pardavimo kanalas

Gerbiamas respondente,

Esu Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos, vadybos fakulteto studentas. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama įvertinti ir palyginti dviejų elektroninių parduotuvių paslaugų kokybę bei sužinoti kaip šios elektroninės parduotuvės sugeba išnaudoti elektroninės erdvės teikiamus privalumus bei išsiaiškinti šio pardavimo kanalo trūkumus. Anketa anoniminė. Tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami rašant bakalauro baigiamąjį darbą.

Dėkoju už skirtą laiką ir pastangas!

Kaip dažnai perkate dovanų kuponus apskritai?
neperku
dar nepirkau
Pati nepirkau, bet esu gavus dovanų kuponą
Esu tik gavus, pati ne karto nepirkau dar.
Pačiam pirkti dar neteko
pagal poreiki
Paciam pirkti dar neteko, taciau ketinu
Pirkti dar neteko, tačiau esu gavęs dovanų kuponą
Teko pirkti tik vieną kartą gyvenime prieš keletą metų.
neperku
Niekada.
Neperku joptvaimat
priklausomai nuo poreikio, kartais kelwetą kartų per mėnesį, kartais kartą per kelis mėnesius.