Efektyvi komunikacijos kampanija COVID-19 plitimui valdyti

Sveiki,

Esu Patricija Stašinskytė, 3 kurso studentė Vilniaus universitete. Šiuo metu atlieku nedidelį tyrimą, kuriuo galėčiau pasinaudoti rašto darbe apie Vilniaus savivaldybės komunikacijos kampaniją viruso metu. Būčiau dėkinga, jei atsakytumėte į keletą klausimų.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius ✪

3. Jūs esate ✪

4. Ar teko susidurti su reklama, kuri buvo susijusi su COVID-19? ✪

5. Ar matyta reklama, susijusi su COVID-19, Jus paveikė emociškai? ✪

6. Kokių reklamų kanalų susijusių su COVID-19 pastebėjote daugiausiai?  ✪

7. Kokio tipo reklamų susijusių su COVID-19 pastebėjote daugiausiai? ✪

8. Ar matytos reklamos privertė Jus susimąstyti apie esamą situaciją dėl COVID-19? ✪

9. Ar matytos reklamos, susijusios su COVID-19, privertė Jus pakeisti savo elgesį/įpročius? ✪

10. Dėl kokių priežasčių reklama Jus paskatino pakeisti savo elgesį/įpročius?

Klausimas skirtas į 9 klausimą atsakiusiems TAIP ar ŠIEK TIEK

11. Dėl kokių priežasčių reklama Jūsų nepaskatino pakeisti savo elgesio/įpročių?

Klausimas skirtas į 9 klausimą atsakiusiems NELABAI ar NE

12. Kaip pasikeitė Jūsų elgesys ir įpročiai pamačius reklamas susijusias su COVID-19? ✪

13. Kokių reklamos pateikimo būdų reikėtų, kad jos paskatintų Jūsų elgesio ir įpročių pakitimus pandemijos laikotarpiu?  ✪

14. Ar manote, kad emociškai stipriai paveiki reklama, paskatintų žmones likti namuose pandemijos laikotarpiu? ✪

15. Parašykite, kokią reklamą naudotumėte ir viešintumėte, skatindami žmones pasilikti namuose pandemijos laikotarpiu. ✪

AČIŪ UŽ JŪSŲ SUGAIŠTĄ LAIKĄ!