E.Rinkodara soc.tinkluose

Esu Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos studentė taip pat kuriu versla su tinklinio marketingo kompanija. Šiuo metu atlieku tyrimą apie elektroninės rinkodaros priemones kurios labiausiai atkreipia potencialių klientų dėmesį. 

Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti kas skatina pirkėjus įsigyti produktus/paslaugas ir kokia reklaminiai sprendimai turi daugiausiai įtakos jų apsipirkimams. 

Prašau Jūsų nepagailėti kelių minučių laiko ir nuoširdžiai atsakyti į toliau pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė, duomenys bus naudojami tik tyrimo tikslams.

E.Rinkodara soc.tinkluose
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Kokia Jūsų socialinė padėtis visuomenėje? ✪

Kurioje socialinių tinklų platformoje praleidžiate daugiausiai laiko ?  ✪

Kaip dažnai įsigyjate prekių ar paslaugų iš socialinių tinklų ?  ✪

Koks reklaminis turinys soc.tinkluose labiausiai atkreipia jūsų dėmesį? ✪

Kokia jūsų nuomonė apie Live transliacijų metu vykdomus pardavimus?  ✪

Ar teko įsigyti prekių/paslaugų Live transliacijos metu ? ✪

Kaip dažnai gaunate reklaminio pobūdžio žinučių iš tinklinio marketingo atstovų? ✪

Kokias emocijas jums sukelia gautos reklaminės žinutes į jūsų asmeninę paskyrą iš nepažystamų žmonių ?  ✪

Ar pamatyta reklama soc.tinkluose lemia Jūsų norą įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugą? ✪

Jei jums teko įsigyti prekių/paslaugų iš soc.tinklų , kas Jus paskatino tai padaryti?  ✪

Kokia reklamuojami produktai yra jums aktualiausi ? ( Galimi keli atsakymo variantai )  ✪

Jūsų nuomonė ko reikėtu vengti ar ko trūksta kuriamam reklaminiui turiniui soc.tinkluose, kad sulauktu daugiau susidomėjimo ?