E-demokratijos sprendimai Jonavos rajono savivaldybėje, II etapas
Elektroninių paslaugų vartotojų apklausos anketa, kuri vykdoma siekiant įvertinti Jonavos rajono savivaldybėje teikiamų naujų paslaugų kokybę. Anketa anoniminė, anketos duomenys bus naudojami projekto „E-demokratijos sprendimai Jonavos rajono savivaldybėje, II etapas“, įvykdyto pagal Ekonominio augimo veiksmų programos 3 prioriteto „Informacinė visuomenė visiems“ priemonę „Elektroninė demokratija: regionai“ rezultato rodikliui ir Jonavos rajono savivaldybėje teikiamų paslaugų kokybei įvertinti. Įgyvendinus projektą, Jonavos rajono savivaldybės puslapyje www.jonava.lt buvo modernizuotos 8 e-demokratijos paslaugos ir sukurtos 2 naujos e-demokratija elektroninės paslaugos:
1. e-peticijos – peticijų savivaldybės institucijoms teikimas internetu (peticijos dėl savivaldybės institucijų priimtų sprendimų ir kt.)
2. e-prašymai – gyventojų ir organizacijų prašymų, susijusių su savivaldybės institucijų teikiamomis paslaugomis, teikimas internetu. Anketoje vertinamos tik naujai sukurtos paslaugos.
1. Ar sutinkate su teiginiu, kad naujos e-peticija elektroninės paslaugos pateikimo logika aiškiai ir lengvai suprantama?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
- Sutinku
2. Ar sutinkate su teiginiu, kad naujos e-prašymai elektroninės paslaugos pateikimo logika aiškiai ir lengvai suprantama?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
3. Kaip Jūs vertintumėte Jonavos rajono savivaldybės tinklalapio naujos viešosios e-peticija elektroninės paslaugos informatyvumą?
Jei neigiamai (paaiškinkite kodėl)
- Rajono gyventojams truksta informacijos. Daugiau tinklalapis informatyvus pacio miesto gyventojams.
4. Kaip Jūs vertintumėte Jonavos rajono savivaldybės tinklalapio naujos viešosios e-prašymai elektroninės paslaugos informatyvumą?
Jei neigiamai (paaiškinkite kodėl)
- Truksta Jonavos rajono gyvenvieciu sarasiuko. Kas aplink Jonava. Tinklalapis yra Jonavos RAJONO, truksta INFO rajono gyventojams.
5. Ar sutinkate su teiginiu, kad naujos e-peticija elektroninės paslaugos funkcijų ir parinkčių išdėstymas yra aiškus ir patogus?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
6. Ar sutinkate su teiginiu, kad naujos e-prašymai elektroninės paslaugos funkcijų ir parinkčių išdėstymas yra aiškus ir patogus?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
7. Kaip Jūs vertintumėte Jonavos rajono savivaldybės tinklalapio naujos viešosios e-peticija elektroninės paslaugos funkcionalumą?
Jei neigiamai (paaiškinkite kodėl)
- Visos tos nesamonės.užsiimkit jonavos ligoninės balkonais.balandžiais neimanoma apsigint.šlykštus vaizdas.ir nereikia ten peikt darbuotojų
- Viskas priklauso nuo Jusu darbuotojo noro dirbti. Kol kas tai vyksta labai vangiai.
8. Kaip Jūs vertintumėte Jonavos rajono savivaldybės tinklalapio naujos viešosios e-prašymai elektroninės paslaugos funkcionalumą?
Jei neigiamai (paaiškinkite kodėl)
- Junkcionalumas priklauso nuo Jusu darbuotoju. Jei suinteresuoti dirbti, tai ir funkcionalumas bus greitas.
9. Ar sutinkate su teiginiu, kad į užklausas e-peticija atsakoma pakankamai greitai, tinkamai ir kompetentingai?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
- Klausimas tad pats kaip ir 10-tame punkte.
10. Ar sutinkate su teiginiu, kad į užklausas e-prašymai atsakoma pakankamai greitai, tinkamai ir kompetentingai?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
- Kol kas neteko su tuo susidurti.
11. Ar sutinkate su teiginiu, kad e-peticiją pateikti internetu yra patogiau ir nėra poreikio vykti į savivaldybę?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
- Visad yra patogiau daryti darbus niekur nevykstant, t.y. Internetu.
12. Ar sutinkate su teiginiu, kad e-prašymą pateikti internetu yra patogiau ir nėra poreikio vykti į savivaldybę?
Jei nesutinkate (paaiškinkite kodėl)
- Ne visi mokam naudotis tomis tehnologijomis
- Kol kas neteko kazko prasyti, taciau jei tik reikes, kreipsiuosi internetu.