Draudimo kompanijos AVIVA Lietuva aplinkos rinkos tyrimas

Kviečiame dalyvauti tyrime, kurį atlieka Vilniaus Kolegijos Ekonomikos fakulteto studentas. Tyrimo tikslas – nustatyti vartotojų poreikius. Tyrimas atliekamas anonimiškai. Rezultatai bus naudojami tik tyrimo tikslams pasiekti. Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą pažymėti Jums tinkamiausią atsakymo variantą arba įrašyti atsakymą tam skirtoje vietoje. Čia nėra nei teisingų, nei klaidingų atsakymų, mus domina tik Jūsų nuomonė. Labai prašome atsakyti į visus klausimus.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis? ✪

2. Jūsų amžius? ✪

3. Jūsų mėnesinės pajamos? ✪

4. Jūsų išsilavinimas? ✪

5. Jūsų šeimyninė padėtis? ✪

6. Ar esate susipažinę su gyvybės draudimo įmonių siūlomomis paslaugomis? ✪

7. Kokia Jūsų padėtis gyvybės draudimo rinkoje? ✪

8. Kokia gyvybės draudimo paslaugas turite (turėjote) įsigiję?

9. Pagrindinė priežastis, paskatinusios pasinaudoti gyvybės draudimo paslaugomis yra?

10. Kurios gyvybės draudimo įmonės paslaugomis naudojatės ar naudojotės?

11. Pagrindinė priežastis lėmusi vienos ar kitos gyvybės draudimo įmonės pasirinkimą?

12. Ar galimybė draustis internetu įtakoja (įtakotų) draudimo paslaugų naudojimąsi?

13. Kiek kaina įtakoja (įtakotų) jūsų sprendimą pirkti gyvybės draudimo paslaugas?

14. Kaip auganti infliacija įtakoja (-tų) apsisprendimą investuoti savo lėšas į gyvybės draudimą?

15. Kodėl nesinaudojate gyvybės draudimo paslaugomis?