Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
5
prieš beveik 15m.
Nautika16
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
Draudimo įmonių marketingas
Šis tyrimas reikalingas išsiaiškinti draudimo įmonių marketingo ypautumus vartotojų akimis
Rezultatai yra viešai prieinami
Kokie veiksniai labiausia įtakoja Jūsų draudimo bendrovės pasirinkimą?
 ✪
Greitas ir teisingas nuostolių apmokėjimas
Draudimo įmokos dydis
Draugų, pažįstamų patarimai
Draudimo bendrovės finansinis stabilumas
Aptarnavimo kokybė
Lojalumas draudimo bendrovei
Draudimo bendrovės užimama draudimo rinkos dalis
Kas Jus paskatino apsidrausti?
 ✪
Reklama
Draudimo tarpininkų patarimai
Pažįstamų rekomendacijos
Anksčiau patirti nuostoliai
Prieinama kaina
Tiesiog atnaujinau jau sudarytą sutartį
Supratimas, kad draudimo parama yra būtina nelaimės atveju
Kokiomis draudimo paslaugomis dažniausiai naudojatės? (Apibraukite visus tinkamus variantus)
 ✪
Transporto priemonių draudimas (Kasko)
Privalomasis transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimas
Turto draudimas
Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
Gyvybės draudimas
Kita
Kokios draudimo kompanijos klientas esate?
 ✪
ERGO
Lietuvos draudimas
PZU Lietuva
AVIVA
BTA draudimas
Kita
kiek laiko esate šios draudimo kompanijos klientas?
 ✪
iki 1 metų
1 – 3 metus
4 – 6 metus
7 – 9 metus
10 ir daugiau
Jus tenkina draudimo įmonės pateikiama informacija, kurią gaunate pirkdamas draudimo paslaugas?
 ✪
Tenkina
Netenkina, nes draudikas nepateikia jokios informacijos apie savo finansinę būklę, ginčus su klientais, taikytas poveikio priemones
Netenkina, nes draudiko pateikiama informacija yra sudėtinga, todėl sunku ją suprasti neturint specialių žinių
Kokiu metodu skleidžiama draudimo kompanijų reklama Jums daro didžiausią poveikį?
 ✪
Reklama spaudoje
įvesk atsakymą
Spausdintinė reklama (reklaminiai, kataloginiai, informaciniai leidiniai, proginiai, reklaminiai leidiniai)
reklaminiai suvenyrai, sveikinimai, firminė pakuotė
Pašto reklama
Lauko reklama (skydai, afišos, vitrinos ir kt.)
Ryšiai su visuomene (prezentacijos, konferencijos, visuomenei naudingų renginių rėmimas)
Kaip vertinate draudimo kompanijos, kurioje draudžiatės reklamos priemones?
 ✪
Keliančios susidomėjimą
Informatyvios
Išsiskiriančios iš kitų kompanijų
Skatinančios draustis
Kita
Ar gaunate reklaminius laiškus, lankstinukus, katalogus iš draudimo kompanijų?
 ✪
Taip
Ne
Kuri iš pardavimų skatinimo priemonių Jums atrodo efektyviausia?
 ✪
nuolaidos
dovanos
sveikinimai švenčių proga
Kita
Ar jums suteikiamos paslaugų nuolaidos?
 ✪
Taip
Ne
Ar galimybė draustis internetu įtakoja (įtakotų) Jūsų sprendimą pirkti draudimo paslaugas?
 ✪
Taip, draustis internetu – privalumas (greita ir patogu)
Taip, šia paslauga naudočiausi , bet ji per daug sudėtinga
Ne
Ar pigesnės draudimo paslaugos Jus paskatintų draustis daugiau?
 ✪
Taip
Ne
Ar sulaukiate skambučių iš draudimo konsultantų?
 ✪
Taip
Ne
Kaip vertinate kompanijos, kurioje draudžiatės, draudimo įmokų dydį?
 ✪
Didelės
Vidutinės
Mažos
Galėtų būti mažesnės
Neteikiu tam didelio dėmesio
Kita
Kaip vertinate kompanijos draudimo išmokų dydį?
 ✪
Kaip vertinate kompanijos draudimo išmokų dydį?
Galėtų būti didesnės
Neteikiu tam didelio dėmesio
Vidutinės
Mažos
Kita
Kokią priemonę išskirtumėte kaip labiausiai skatinančia draudimo paslaugų vartojimą? Kodėl?
 ✪
Jūsų lytis?
 ✪
Moteris
Vyras
Jūsų amžius?
 ✪
18 -25
26 -40
41 – 50
51 – 60
60 ir daugiau
Jūsų pajamos?
 ✪
0 – 500 Lt
501 – 800 Lt
801 – 1200 Lt
1201 – 2000 Lt
e) 2000 ir daugiau
Pateikti