Dizaino programa. Specializacijos ir jų pasirinkimas

5. Kokiomis informacinėmis priemonėmis, Jūsų nuomone, turėtų būti skleidžiama informacija norintiems studijuoti?

  1. Internetinėmis, kuo modernesnėmis ir kuo plačiau pasiekiamomis.
  2. Atvirų durų dienos, galimybė susisiekti ir pasikonsultuoti su jau studijuojančiais studentais. Žinoma, turėtų būti ir programa, kuri neklaidintų stojančiųjų.
  3. Internetu ir iškabomis akademijoje, atvirų durų dienomis.
  4. Skelbiama internete, per atvirų durų dienas, bet kada pareiškus norą už tai atsakingam / atsakingiems VDA darbuotojui / darbuotojams.
  5. Internetu, spauda, galbūt televizija.
  6. Reklaminė informacija spaudoje, radijuje.
  7. Manau, galėtų būti daugiau informacijos internete. Ir per studijų muges galėtų daugiau informacijos suteikti.
  8. Plačiau internete, reklamose (skrajutės, informaciniai žurnalai, plakatai).
  9. Daugiau reklamos mokyklose.
  10. Internetu bei tam tikrose įstaigose, kurios rūpinasi studentų stojimais.
  11. Akademijos leidžiamam laikraštyje, internete.
  12. Internetu ar dėstytojų pasakojimų.
  13. Internete, spaudoje.
  14. Internetu.
  15. Internete, lankstinukai.
  16. Pateikti išsamią informaciją internete.
  17. Internetu.
  18. Internetu, laikraščiuose, žurnaluose.
  19. Manau, turėtų būti kokie informaciniai renginiai, rengiami ir mokyklose.
  20. Internetu, bukletais, atvirų durų dienomis.
  21. Internetu, atvirų durų dienomis, universiteto atstovų vizitais į mokyklas ir gimnazijas.
  22. Internete, įvairiuose lankstinukuose, žurnaluose.
  23. Internetu, reklama ir t.t.
  24. Internetu, socialiniuose tinklapiuose, įvairiose mugėse.
  25. Internetu - labiausiai lankomose svetainėse, mokyklose, iškabinant informaciją.
  26. Internete, plakatuose, lankstinukuose.
  27. Internete, skelbimuose, kokiose nors parodose, specialiuose leidiniuose, skirtuose būsimiems studentams.
  28. Internetu, lankstinukais, rengiamos pažintinės paskaitos.
  29. Internetu.
  30. Internetu.
  31. Internetu, spauda.
  32. Internete.
  33. Internetu, pristatymais mokyklose, reklamomis.
  34. Internetu, lankstinukais.
  35. Internetu
  36. Žinoma, kad informacija internete, skelbimai, televizija.
  37. Internete, plakatai, reklamos televizijoje.
  38. Įvairūs žurnalai, internetiniuose portaluose, mokyklose.
  39. Daugiau viešinti studentų darbus, rengti parodas, reklamuotis internetinėje erdvėje. Rengti "stipresnes" atvirų durų dienas.
  40. Internetu, skrajutėmis, spauda, radiju, televizija, plakatai.
  41. Internetinis tinklalapis, Facebook, leidinys "Kur stoti?".
  42. Internetu
  43. Mokykloj, medijų pagalba (radijas, plakatai). Skrajutės, platinamos jaunimo susirinkimų vietose.
  44. Internetas, spauda, plakatai mieste, reklama televizijoje.
  45. TV
  46. Skelbimai mokyklose ir galbūt viešose erdvėse, internete.
  47. Šiuolaikinėmis (kokiomis?)
  48. Turėtų būti skelbiama KDF tinklalapyje, mokyklose gali būti platinami lankstinukai; per dalyvavimą aukštųjų mokyklų mugėse ir panašiuose renginiuose.