Dirbtinio intelekto naudojimas mokymuisi. Anketa studentams

Gerbiami studentai,

norime sužinoti apie jūsų patirtį naudojant dirbtinio intelekto (DI) įrankius studijose. Jūsų atsakymai padės mums pagerinti mokymosi procesą ir geriau suprasti DI įrankių naudojimą studijose. Prašome atsakyti nuoširdžiai. Atsakymai yra anonimiški.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Įstaiga, kurioje studijuojate ✪

2. Kuriame kurse šiuo metu studijuojate?

Kita

3. Jūsų studijų kryptis ✪

4. Kokiais įrenginiais daugiausia naudojatės dirbdami su DI įrankiais

5. Ar naudojote DI įrankius studijose (pvz., ChatGPT, kodo asistento įrankius, DI pagrįstas mokymosi platformas)?

6. Kokiems tikslams naudojote DI įrankius? (Pasirinkite visus, kurie taikomi) ✪

7. Kaip dažnai naudojate DI įrankius mokymuisi? ✪

NiekadaKartą per metusKartą per semestrąKas mėnesįKas savaitęKeletą kartų per savaitęKasdien
ChatGPT
Gemini
Grammarly
DeepL
Image Creator (Bing)
Jasper
GitHub Copilot
CodeSignal

Kita (prašome nurodyti):

8. Kokie, jūsų nuomone, yra didžiausi DI naudojimo studijose privalumai?  ✪

Prašome įvertinti kiekvieną teiginį pagal pateiktą skalę: 

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Greitai ir tiksliai atsako į pateiktus klausimus
Apdoroja ir apibendrina informaciją
Pagerina rašymo kokybę
Padeda bendrauti su kitais studentais apie studijuojamus dalykus
Skatina dalyvauti diskusijose akademinėmis temomis
Padeda atrasti naujus būdus, kaip spręsti problemas
Stiprina motyvaciją mokytis
Padeda geriau įsisavinti mokymosi medžiagą, suprasti sunkias temas
Padaro mokymąsi interaktyvesniu ir pritaikytu individualiems poreikiams
Palengvina mokymosi planavimą ir organizavimą
Leidžia pasiekti geresnių rezultatų studijose
Mažina stresą ir nerimą dėl studijų
Didina pasitikėjimą savimi
Skatina savarankišką darbą
Skatina kūrybiškumą
Leidžia sutaupyti laiko
Leidžia praleisti dalį paskaitų, nes galiu efektyviai studijuoti savarankiškai
Padės pasirengti darbo rinkai (karjeros galimybės)

Kita (prašome nurodyti):

9. Su kokiais iššūkiais ar neigiamais aspektais susidūrėte naudodamiesi DI įrankiais?  ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Per didelis pasitikėjimas DI
DI netikslumai arba klaidos
Nepakankamas personalizuotas grįžtamasis ryšys
Etiniai aspektai (pvz., plagijavimas, duomenų privatumas, dezinformacija)
Žinių ir įgūdžių trūkumas, kaip naudoti įrankį
Ribota prieiga, nes ne visi produktai yra laisvai prieinami

Kita (prašome nurodyti):

10. Ar norėtumėte, kad daugiau DI įrankių būtų integruota į jūsų mokymosi procesą? ✪

Kita (prašome nurodyti):

11. Ką jūs manote apie šiuos teiginius? ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Per didelis pasikliovimas DI įrankiais gali turėti įtakos jūsų gebėjimui savarankiškai mąstyti ir spręsti problemas ateityje?
DI įrankiai gali apriboti jūsų kūrybiškumą, pateikdami jau paruoštus sprendimus?
Dėstytojai turėtų daugiau kalbėti apie DI įrankių naudojimą ir jų galimybes?
Jūsų universitetas ar kolegija teikia pakankamai informacijos ir paramos naudojant DI įrankius?
Reikėtų sukurti aiškias taisykles, reglamentuojančias DI naudojimą švietime?
DI įrankiai gali pakeisti bendravimą su dėstytojais ar kitais studentais?

12. Ar DI modeliai, tokie kaip ChatGPT, turi daugiau teigiamo ar neigiamo poveikio aukštajam mokslui? ✪

13. Įvardinkite pagrindinį teigiamą DI poveikį akademiniame kontekste.

14. Įvardinkite pagrindinį neigiamą DI poveikį akademiniame kontekste.

15. Kaip manote, kaip DI įrankiai keis studijas ateityje?

16. Kokių funkcijų ar patobulinimų norėtumėte matyti DI įrankiuose, skirtuose mokymuisi?