14.Kaip manote, kaip dirbtinis intelektas padeda ar padės ateityje įmonėms, kurios siūlo paslaugas? Kalbame apie naujų klientų pritraukimą, senųjų išlaikymą bei biudžeto taupymą ir t.t. (galite atsakyti trumpai)
Padarys įmones patrauklesnėmis.
Prasiplėstų rinka
Savalaikė informacija, greita informacija, greitai priimti sprendimai su mažiausiais kaštais.
Klientams pateikti pasiūlymą pagal jų pomėgius
Manau,kad jis padės greičiau apsispresti gebės puikiai nukreipti ir tiksliai bei greitai galės koncultuoti bei gebės puikiai pritraukti klientus tarkim surandant kas juos labiausiai domina ir yra jiems svarbu.
galės taupyti biudžetą, nes aptarnavimo srityje bus galima įdiegti DI ir nereikės samdyti žmonių
.
Padeda susisiekiant, automatiškai išverčiant kalbą į užsienio kalbą, įvairios paieškos sistemos
Užtikrintu kokybiškesnį ir greitesnį darbą,pritrauktų daugiau klientų
saikingai naudojantis dirbtiniu intelektu manau apyvarta didės sąnaudos. O įmonių išlaidos sumažės ir atsiras galimybės įmonėms uždirbti didesnį pelna
Daugiausia taupomas biudžetas, mažinamas darbuotojų skaičius
DI gali prisitaikyti prie kiekvieno kliento, rodyti atitinkamas reklamas, nuolaidas priklausomai nuo kliento.
Manau DI padės sutaupyti laika ir resursus aiškinantis klientų poreikius, ir būtinybės.
Neturiu nuomonės.
Galima pirminius klientų aptarnavimo etapus perduoti dirbtiniam intelektui
Pagreitina procesa
Padės pritraukti klientų, nes natūraliai mažės laiko sąnaudos, senieji taip pat manau liks, bet natūralu,kad taupant darbuotojų laiką, bus mažesnės finansinės išlaidos.
pades
Pritrauks klientus, nes yra naujovė. Vyresni klientai gali nepritaikyti. Biudžetas tauposi dėl atlyginimo, bet kaži ar dirbtinio intelekto kaina atsipirks vien dėl to.
Greitesnis klientų aptarnavimas. Neigiama įtaka, kad sukuriama mažiau fizinių darbo vietų.
bus didesnė paklausa
Padės tvarkyti biudžetą ar rodyti reklamas internete tiem žmoniem, kurie linkę tokią paslaugą naudoti.
Greičiau atlieka įvairius apskaičiavimus, pritaiko paslaugas idividualiai kiekvienam klientui
Nežinau
Mažiau reikalingų darbuotojų - mažiau išlaidų. Greitos ir kokybiškos paslaugos turėtų užtikrinti klientų prieaugį. Klientų aptarnavimo sustiprinimas.
naudojant balso asistentus kaip siri ar google jau ir dabar matome nauju klientu pritraukima bei senuju islaykyma kaupdami informacija apie naudotoja ir jam patinkancius dalykus, jo lankytas vietas ir tt. biudzeto taupyme jau dabar yra appsu, ar net pacio banko programelese pvz revolut kur yra rodoma kiek buvo isleista pinigu ant skirtingu sektoriu kaip maisto ar pramogu etc, turbut ne greitai pamatysime biudzeto taupymo funkcija nes mastercard, visa ir tt pasiema maza procenta sau uz transactiona ir tai butu tiesiog ne pelninga bankams kurie turi kontraktus su transakcijos firmom.
Investavus į dirbtinį intelektą sumažėtų darbuotojų poreikis, tokiu būdu būtų galima sutaupyti bei DI atsipirktų.
Kokybiškesnės paslaugos
Padės rasti tikslesnius šaltinius
paslaugos bus atliekamos greiciau
Abc
Dirbtinis intelektas padeda atrinkti žmones, kuriems paslauga yra labiausiai reikalinga. DI taip pat gali padėti nuspėti ateities pajamas ir išlaidas, kad įmonės galėtų tikslingiau koreguoti savo biudžetą.
Galės ir gebės rūšiuoti duomenis, samoningai atrinkti klientus pagal tam tikrus kriterijus.
Padės viska atlikti lengviau ir greičiau.
Manau realus žmogus geriau pritrauktu klientus nei dirbtinis intelektas. Apie išlaikymą nemanau kad dirbtinis intelektas bus ženkliai pigensis nei realus žmogus.
Jau senai dirbtinis intelektas padeda gyvenime
nepades
nezinau
Galbūt paprastesnė sistema bei greitesnis aptarnavimas turėtų tiek pritraukti naujų tiek išlaikyti esamus klientus.