Didžiųjų prekybos centrų lojalumo kortelių turėjimas

Mykolo Romerio universiteto studentės šiuo metu atlieka rinkos tyrimą apie didžiųjų prekybos centrų („Maxima“, „Iki“, Norfa“) lojalumo kortelių paplitimą ir jų įtaką elgsenai. Maloniai prašome atsakyti į anketos klausimus. Čia nėra „teisingų“ ar „neteisingų “ atsakymų – svarbiausia yra Jūsų nuomonė. Ši apklausa anoniminė. Garantuojame gautos informacijos konfidencialumą. Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymą pažymėkite. Labai svarbu, kad klausimynas būtų užpildytas iki galo, nepaliekant neatsakytų klausimų. Dėkojame už dalyvavimą šiame tyrime. Sėkmės!

1. Kaip dažnai lankotės prekybos centre („Maxima", "Iki", "Norfa"):

2. Kuris iš pateiktų teiginių geriausiai apibūdina Jūsų elgesį:

3. Įvertinkite MAISTO KOKYBĖS svarbą renkantis prekybos centrą:

4. Įvertinkite PERSONALO PASLAUGUMO svarbą renkantis prekybos centrą:

5. Įvertinkite KAINOS, NUOLAIDOS, AKCIJOS svarbą renkantis prekybos centrą:

6. Įvertinkite ASORTIMENTO KIEKĮ renkantis prekybos centrą:

7. Įvertinkite ATSTUMO SVARBĄ renkantis prekybos centrą:

8. Ar turite prekybos centro (Maxima, Iki, Norfa) lojalumo kortelę:

9. Kurio prekybos centro lojalumo kortelę Jūs turite (galimi keli variantai):

10. Būdamas lojaliu tam tikro prekybos centro klientu, Jūs norėtumėte:

11. Turima lojalumo kortelė mane skatina lankytis tame prekybos centre, kurio lojalumo kortele turiu

12. Jūsų amžius:

13. Jūsų lytis:

14. Jūsų pajamos per mėnesį:

15. Jūsų užsiėmimas:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą