Dėkingumo ir pasitenkinimo įtaka teigiamiems vartotojų atsiliepimams socialinėse medijose (3)

Sveiki, 

Esu Sigita Kiršė, Vilniaus universiteto, Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto, Rinkodaros krypties doktorantė. 

Kviečiu Jus užpildyti anketą mano atliekamam moksliam tyrimui. Anketa yra visiškai anoniminė, jūsų atsakymų negalėsiu matyti nei aš, nei kas nors kitas-

visų atsakymų duomenys bus matomi apibendrintai ir naudojami išskirtinai mokslinio tyrimo tikslu. 

Jūs esate:

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Po nepavykusio verslo susitikimo apsiperkate drabužių parduotuvėje. Pardavėjas pastebi, kad esate suirzęs ir paklausia kas nutiko. Jūs užsimenate apie nepavykusį verslo susitikimą. Pardavėjas padeda išsirinkti naujus drabužius, nesavanaudiškai pataria bei neįkyriai jus kalbindamas, stengiasi praskaidrinti blogą nuotaiką.

Kokie charakterio bruožai jums būdingi?

Kurie teiginiai labiausiai jums būdingi?

Kurie teiginiai labiausiai atitinka jūsų nuomonę?

Po nepavykusio verslo susitikimo esate suirzęs. Nusprendėte apsipirkti drabužių parduotuvėje. Pardavėjas padeda išsirinkti drabužius. Jis elgiasi mandagiai ir paslaugiai – taip kaip reikalauja parduotuvės politika.

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą