Darbuotoju nuomonės apie UADB ,,ERGO Lietuva” rinkodaros informacijos sistemos veiksmingumą tyrimo anketa

Tyrimą atlieka Vilniaus kolegijos ekonomikos fakulteto trečio kurso studentė Orinta Namikytė. Tyrimo tikslas ištirti darbuotojo nuomonę apie UADB ,,ERGO Lietuva” draudimo įmonės rinkodaros informacijos sistemos veiksmingumą bei įvertinti draudimo įmonės kaupiamos informacijos tinkamumą ą ir atitikimą vartotojų poreikiams. Visos anketos užpildymas truks apie 3-5 minučių. Jūsų atsakymai bus vertinami anonimiškai, taigi visa Jūsų pateikta informacija negalės būti susieta tiesiogiai su Jūsų asmenybe. Dėkoju už Jūsų sugaištą laiką. (Atsakymuose pažymėkite tik vieną pasirinktą variantą jeigu nėra nurodyta kitaip)

1. Kokiame skyriuje dirbate ?

2. Pagal pasirinkto skyriaus veiklą įvertinkite kokia informacija yra svarbiausia Jums pateiktoms funkcijoms atlikti? (Informacijos svarbą įvertinkite balais nuo 1 labai svarbu, iki 3 nėra svarbu)

3. Kokie informacijos, žinių ir idėjų inovacijoms šaltiniai naudojami jūsų įmonėje? (1-visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku)

4. Kaip Jūs vertinate informacijos sklaidą Jūsų įmonėje? Pažymėkite tinkančius teiginius

5. Ar esate patenkinti gaunamos verslui reikalingos informacijos kiekiu?

6. Su kokiais trūkumais susiduria įmonės darbuotojai informacijos sklaidos procese? (įvertinkite balais nuo svarbiausio-1 iki mažiausiai svarbaus-5)

7. Kokie yra svarbiausia informacijos kokybės rodikliai, įtakojantys gerą rinkodaros informacijos sistemos funkcionavimą? (pasirinkite 5 svarbos būdu)

8. Įvertinkite pagal svarbą Jūsų įmonės įdiegtos rinkodaros informacijos sistemos teikiama naudą balais nuo 6 (labai svarbus) iki 1 (nesvarbus)

9. Kokia informacija yra naudojama jūsų veikloje? Įvertinkite balais nuo 1 (labai dažnai naudojama), 3 ( yra kaip pagalbinė medžiaga)

10. Ar jūsų įmonės darbuotojai yra nuolat apmokomi ir supažindinami su informacijos sklaidos priemonėmis jų tikslingu panaudojimu?

11. Kokiu būdu dažniausiai įmonėje vyksta informacijos sklaida ? (galimi keli variantai)

12. Ar įmonėje yra atliekami įvairūs rinkos tyrimai paslaugų tobulinimo galimybėms, rinkos segmentui ir vartotojų poreikiams nustatyti?

13. Ar visi įmonės darbuotojai gali ir turi priėjimą prie įmonėje naudojamų duomenų bazių?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą