Darbuotojų įsitraukimas į įmonės įvaizdžio kūrimo procesą

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar Jums yra svarbus bendras įmonės įvaizdis?

Ar Jūsų įmonėje yra akcentuojama komunikacijos ir reprezentatyvumo svarba?

Ar esate įsitraukęs į įmonės įvaizdžio kūrimo procesą?

Ar įmonė Jus ragina prisidėti prie organizacijos įvaizdžio kūrimo?

Jeigu esate raginamas teikti pasiūlymus / patarimus / dalintis savo patirtimi organizacijos įvaizdžio kūrimo procese, kaip reguliariai tai vyksta?

Ar manote, kad darbuotojų įtraukimas į įmonės vidinės komunikacijos kūrimą gali turėti įtakos įmonės įvaizdžiui?

Ar manote, kad organizacijai skiriant didesnį dėmesį darbuotojų komunikacinėms ir reprezentacinėms žinioms, pagerėtų įmonės įvaizdis?

Ar sutiktumėte/norėtumėte prisidėti prie įmonės įvaizdžio kūrimo, dalinantis savo patirtimi?

Jeigu Jums būtų suteikta galimybė, ar teiktumėte pasiūlymus komunikacijos procesų ir reprezentacijos gerinimui įmonėje?

Koks būdas, Jūsų nuomone, galėtų padėti darbuotojams įsitraukti į įmonės įvaizdžio kūrimą? (Įrašyti savo atsakymą)

Ar Jums būtų aktuali vidinė sistema įmonėje, kurios dėka galėtumėte lengviau spręsti iškilusias komunikacijos problemas ir gauti naudingų patarimų, kaip komunikuoti tam tikrose situacijose bei kaip išlaikyti reprezentatyvumą?