DARBO SKELBIMŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJA „FACEBOOK“ SOCIALINIAME TINKLE

Gerb. Respondente,

                     Aš esu Alytaus kolegijos Vadybos katedros Įmonių administravimo IV kurso studentė Akvilė Svinkūnaitė. Mano baigiamojo darbo tikslas – išanalizuoti darbo skelbimų marketingo komunikacijos strategijas „Facebook“ socialiame tinkle ir parengti rekomendacijas, kurios padės įmonėms didinti darbuotojų paieškos ir atrankos efektyvumą. Prašau Jūsų atsakyti į klausimus, remiantis tik savo asmenine patirtimi. 

                     Jūsų nuoširdūs atsakymai yra labai svarbūs ir reikšmingi, jų metu gauti duomenys bus naudojami tik baigiamojo darbo tikslais. Anketa anoniminė.

                     Iš anksto dėkoju už Jūsų šiai apklausai skirtą laiką.  

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Kaip dažnai naudojatės internetu?

5. Kokiais socialiniai tinklais Jūs naudojatės? Galite pasirinkti kelis variantus.

6. Ar Jums teko ieškoti darbo?

7. Kaip ieškojote darbo (arba jei neieškojote, koks darbo paieškos būdas Jums priimtiniausias)?

8. Kiek laiko per dieną naudojatės socialiniu tinklu „Facebook“?

9. Ar pastebite darbo skelbimus socialiniame tinkle „Facebook“?

10. Ar esate ieškoję darbo socialiniame tinkle „Facebook“?

11. Kur ieškojote arba pastebėjote darbo skelbimus „Facebook“ socialiniame tinkle?

12. Kaip elgiatės pamatę Jus dominantį skelbimą?

13. Kaip elgiatės pamatę Jums neaktualų darbo skelbimą socialiniame tinkle „Facebook“?

14. Įvertinkite, kokia informacija darbo skelbimo aprašyme Jums yra svarbi, kad juo susidomėtumėte arba pasidalintumėte su draugais.

Labai svarbuSvarbuNei svarbu nei nesvarbuNesvarbuLabai nesvarbu
Įmonės pristatymas ir veiklos aprašymas
Vaizdinė medžiaga apie pareigas ir (ar) įmonę
Trumpa informacija, pvz. „Siūlau darbą virėjui. Kreiptis telefonu +3706...“
Informacija, aiškiai apibrėžianti pareigas ir funkcijas
Informacija apie darbo vietą
Informacija apie darbo laiką
Informacija apie reikalavimus kandidatui
Informacija apie atlyginimą
Informacija apie papildomai gaunamas naudas

15. Ar skaitote komentarus po socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalintais darbo skelbimais?

16. Ar komentarai po darbo skelbimais įtakoja Jūsų nuomonę apie įmonę ir darbo vietos pasirinkimą?

17. Ar prieš eidami į darbo pokalbį peržiūrite darbdavio arba įmonės paskyrą „Facebook“ socialiniame tinkle?