Darbo grupėse metodo taikymas pradinėje mokykloje.
Šiam darbui labai svarbi Jūsų nuomonė. Galima pasirinkti ne vieną, o kelis galimus atsakymo variantus arba pateikti savo nuomonę.
Garantuoju visų jūsų atsakymų į pateiktus klausimus konfidencialumą. Dėkoju už pagalbą.
1. Jūsų pedagoginio darbo patirtis:
2. Kokie jūsų pagrindiniai informacijos šaltiniai apie darbo grupėse metodą?
3. Ar manote, kad mokytojui dirbti taikant darbo grupėse metodą yra lengviau, negu taikant tradicinius ugdymo metodus? Pagrįskite savo nuomonę.
Kitas variantas
- moko bendradarbiavimo ir bendravimo
4. Ar būtina pateikti taisykles grupėms?(Savo nuomonę pagrįskite)
Kitas variantas
- kad butu nustatytos ribos
- kad zinotu kaip reikia dirbti
5. Su kokiais sunkumais susiduriate, taikydami pamokose darbo grupėse metodą?
Kitas variantas
- Svarbu pateikti tokias užduotis, kad silpnesnieji ir pasijustų, kad moka ir geba.
6. Nurodykite, kokiose pamokose dažniausiai taikote grupinio darbo metodą.
7. Ar sutinkate su teiginiu, kad lietuvių kalbos ugdymo bendroji programa sudaro prielaidas grupinio metodo taikymui? Pagrįskite savo nuomonę.
8. Ar, jūsų nuomone, šie veiksniai svarbūs dirbant grupėse per lietuvių kalbos pamokas?
9. Ar, Jūsų nuomone, darbo grupėse metodas yra tinkamas mokant kalbos dalių 3 klasėje? ( Savo nuomonę pagrįskite)
- tinkamas
- Tinkamas
- tinkamiausias, nes vaikia per zaidima greiciau ismoksta
- Tinkamas, nes greičiau išmoksta.
- nezinau, nes esu lenku kalbos mokytoja
- Tinkamas, nes mokiniai lengviau įsisaviną naują medžiagą.
- neturiu nuomones
- Tinkamas iš dalies, nes dirbant grupėse dominuoja gabesni vaikai ir jie dažniausiai tas užduotys ir atlieka (jie nori laimėti prieš kitą komandą ir patys skuba viską atlikti). Silpnesni vaikai dažniausiai dalyvauja pasyviai, kaip žiūrovai. Jie tikisi, kad gabesni vaikai viską geriau atliks ir jų komanda laimės.
- Tinkamas
- is dalies tinkamas, nes vaikai nuo vaikystes pripranta bendradarbiauti