Dalykų mokytojų ir specialiųjų pedagogų bendradarbiavimo galimybės įtraukiajame ugdyme

Gerb. Pedagoge,

Esu Vilniaus universiteto Švietimo akademijos magistratūros II kurso studentė. Kviečiu Jus dalyvauti tyrime, kurio tikslas – atskleisti dalykų mokytojų ir specialiųjų pedagogų bendradarbiavimo galimybes įtraukiajame ugdyme. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs, nes padės geriau suprasti, kaip pagerinti įtraukiojo ugdymo kokybę Lietuvos mokyklose. Užpildyti anketą užtruks apie 10-15 minučių. Jūsų atsakymai bus naudojami tik moksliniams tyrimams ir bus visiškai konfidencialūs.

 Anketa anonimiška, visi rezultatai bus analizuojami apibendrinta forma moksliniame darbe. Nuoširdūs Jūsų atsakymai padės atlikti išsamų tyrimą bei pasiekti gerų rezultatų. Klausimyne nėra teisingų arba neteisingų atsakymų. Žymėkite tą atsakymą, kuris Jums priimtiniausias. Atsakykite į kiekvieną klausimą ir užpildykite klausimyną iki galo. Prašau pasirinktą variantą žymėti langelyje.

Yra atvirų klausimų į kuriuos atsakymus reikia parašyti patiems (išsakyti savo nuomonę).

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų darbo stažas ugdymo įstaigoje?

Kokioje mokyklos pakopoje dirbate?

Jūsų profesinė kvalifikacija:

Ar jūsų klasėje yra mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių? Jei taip, kiek?

Mokytojų pasirengimo lygis ir požiūris į įvairovę klasėje (kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną atsakymo variantą)?

PuikiaiGeraiVidutiniškaiBlogaiVisiškai blogai
Kaip vertinate įtraukiojo ugdymo svarbą?
Kaip vertinate savo pasirengimą įtraukti įvairias mokymo strategijas, atsižvelgiant į mokinių mokymosi stilių įvairovę?
Kaip vertinate savo pasirengimą pritaikyti mokymo turinį mokiniams su skirtingais akademiniais gebėjimais?
Kaip vertinate savo gebėjimą skatinti įtraukią aplinką klasėje, kad visi mokiniai jaustųsi priimti ir vertinami?
Kaip vertinate savo gebėjimą atpažinti ir atliepti mokinių, turinčių įvairius ugdymosi poreikius, individualias stiprybes ir silpnybes?
Kaip vertinate savo gebėjimą bendrauti su mokinių tėvais/globėjais, kurių vaikai turi specialiųjų ugdymosi poreikių?
Kaip vertinate savo pasirengimą dirbti su kitais specialistais (psichologais, specialiaisiais pedagogais) siekiant užtikrinti įtraukią ugdymo aplinką?
Kaip vertinate savo gebėjimą spręsti konfliktus, kilusius dėl mokinių įvairovės klasėje?

Ar dalyvavote mokymuose ar seminaruose, susijusiuose su įtraukiojo ugdymo principų taikymu?

Kiek Jūs sutinkate su šiais teiginiais: (kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną atsakymo variantą)?

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
,,Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas mano mokykloje vyksta sklandžiai.”
,,Mokytojai ir specialistai mano mokykloje sėkmingai bendradarbiauja, siekdami įgyvendinti įtraukųjį ugdymą.”
,,Specialieji pedagogai ir mokyklos administracija mano mokykloje nuosekliai remia mokytojus įtraukiant specialiųjų poreikių turinčius mokinius į bendras klasių veiklas.”
,,Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai mano klasėje jaučiasi įtraukti ir dalyvauja visose veiklose kartu su kitais mokiniais.”
,,Įtraukusis ugdymas neapsunkina mano darbo krūvio ir leidžia veiksmingai ugdyti visus mokinius.”
,,Esu patenkinta/s bendradarbiavimu su specialiaisiais pedagogais, siekiant užtikrinti geresnį mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, mokymąsi.”
,,Bendradarbiavimas su specialiuoju pedagogu padeda geriau suprasti mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, ugdymosi poreikius.”
,,Bendradarbiavimas su specialiuoju pedagogu yra būtinas norint pagerinti ugdymo kokybę mokiniams, turintiems specialiųjų poreikių.”
,,Esu pasirengęs koreguoti savo ugdymo metodus, kad jie atitiktų skirtingų mokinių poreikius įtraukioje klasėje.”

Kaip dažnai bendradarbiaujate su specialiuoju pedagogu?

Kaip jūs vertinate bendradarbiavimą su specialiuoju pedagogu?

Kaip manote, ar bendradarbiavimas su specialiuoju pedagogu padeda pagerinti ugdymo kokybę?

Kaip, Jūsų manymu, specialusis pedagogas gali prisidėti prie mokinių įtraukties? Galite pateikti ir pavyzdžių.

Ar jūsų mokykloje yra nustatytos aiškios bendradarbiavimo taisyklės ir praktikos tarp mokytojų ir specialiųjų pedagogų?

Kokius iššūkius patiriate bendradarbiaudami su specialiaisiais pedagogais? (pasirinkite Jums labiausiai tinkančius atsakymo variantus)

Kokie lūkesčiai jums yra svarbiausi, siekiant efektyvesnio bendradarbiavimo su specialiaisiais pedagogais? (parašykite savo nuomonę, pasiūlymus)

Kaip, jūsų nuomone, būtų galima pagerinti bendradarbiavimą tarp pedagogų ir specialiųjų pedagogų? (parašykite savo nuomonę, pasiūlymus)

AČIŪ