Dalinių krovinių gabenimo ypatumai ir problematika
Sveiki, esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, Transporto inžinerijos fakulteto, Transporto logistikos specializacijos magistrantas ir atlieku apklausą savo magistriniam darbui apie dalinių krovinių gabenimo ypatumus ir problematiką. Apklausos rezultatai bus naudojami siekiant išaiškinti praktikoje pasitaikančias problemas, su kuriomis susiduria transporto įmonės, gabenančios dalinius krovinius.
1. Kokia yra pagrindinė Jūsų įmonės vykdoma veikla?
2. Kiek metų Jūsų įmonė užsiima šia veikla?
3. Kokio dydžio yra Jūsų įmonės transporto priemonių parkas?
Kitas variantas
- Ekspedicija, mašinų nėra.
- 0
- Neturi
- 0
- 3500 auto
- 0
4. Kiek vadybininkų tiesiogiai dirba su krovinių pervežimu?
5. Kokia transporto rūšis dominuoja krovinių pervežimuose?
6. Kaip dažnai vykdydami krovinių pervežimą naudojatės
7. Su kokiomis problemomis susiduriate gabendami dalinius krovinius?
- Pristatymo laikas
- Transporto velavimais
- Vėluoja pakrovimas, dažnai neina suderinti laikų, ilgai trunka krovinių surinkimas
- Su informacijos pateikimo problemomis, krovinių suruošimo vėlavimu, vairuotojų kvailumo problemomis bei su daugeliu kitų problemų.
- Labai įvairiomis
- blogai pateikti krovinių išmatavimai,svoriai. Ilgas pakrovimo laikas. nekompetentingi vadybininkai. Blogai pateikta informacija iš vairuotojų.
- Vieta, išmatavimų netikslumas
- Laiko planavimas. Krovinio paėmimo/pristatymo vėlavimas. Gabenant per terminalą su daugiau perkrovimu didesnė tikimybė, kad krovinys bus pažeistas.
- transit time, damaged goods, mixed goods, etc.
- Rinkos kaita, partnerių trūkumas
8. Ar sutinkate su žemiau pateiktais teiginiais, kurie yra susiję su dalinių krovinių gabenimu?
9. Priimant dalinio krovinio pervežimo užsakymą nulemia
10. Ar sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais?
11. Kurioje iš žemiau išvardintų krovinio gabenimo grandinių kyla didžiausių problemų?
12. Kaip manote, ar specializuotų IT sistemų (telematikos, elektroninio CMR važtaraščio ir t.t.) naudojimas padėtų optimizuoti dalinių krovinių pervežimo veiklą?
13. Ar jūsų įmonė investuotų į naujus IT produktus, jei tai padėtų sumažinti dalinių krovinių gabenimo bendruosius kaštus?
14. Jūsų nuomone, kokios yra pagrindinės dalinių krovinių pervežimų tobulinimo kliūtys?
Kitas variantas
- Ribotas žmonių protas, susijęs su galimybėmis sukurti teleportavimo įrenginį, arba, bent jau, laiko mašiną.
15. Jūsų nuomone, kokios yra dalinių krovinių pervežimo tobulinimo galimybės
- Neliečiant atsakymo į 14-ą klausimą - neribotos.
- .
- Vieninga dalinių krovinių birža
- Terminalų veikla turi būti ne tik automatizuota bet vistiek prižiūrima atsakingų asmenų kurie tkkrintų viską ir fiziškai. Transportavimo trukmės mažinimas - iš anksto suplanavus terminalų darbą atvykus perkraunant krovjnį tiesiai iš transporto priemonės į transporto priemonę.
- communication, transparency and less empty mileage
- Vieninga sistema su klientais ir gavėjais
- Vienareikšmiškai: kurti skaitmeninę infrastruktūrą