COVID-19 keliamos kliūtys VU studentų mokymosi procese

11. Kokios, Jūsų nuomone, didžiausios kliūtys, kylančios nuotolinio mokymosi metu?

  1. Sunku su dėstytojais atlikti konsultacijoms
  2. Kartais sunku gauti vadovėlius, knygas reikalingas darbui bei kartais stringa interneto ryšys.
  3. Jokių kliūčių nėra
  4. Akiu problemos nuo per didelio praleisto laiko prie kompiuterio
  5. Sunku atsikelti ryte
  6. Sumažėjusi motyvacija, prastesnis susikaupimas ir dėmesio koncentravimas.
  7. Sunkiausia prisiversti prisijungti prie paskaitų, ypač prie ankstesnių, taip pat jaučiu, kad be gyvo kontakto su dėstytojais ir bendrakursiais sunkiau įsisavinti naują informaciją
  8. Sunku rasti motyvacijos mokytis
  9. Didžiausia problema yra blaškymasis.
  10. Kita mokymosi aplinka, rūpesčiai namie, demotyvacija, pavasarį buvo gerokai per daug grupinio darbo ir per mažai atsižvelgta į nuotolio mokymosi ypatumus
  11. Motyvacijos trūkumas
  12. Atsiskaitymai organizuojami prastai, kadangi duodamas trumpas laikas, klausimai ne visada aiškūs ir korektiški. Seminarų organizavimas kiek prastesnis. Paskaitų kokybė dažnai prastesnė
  13. Susikaupimas ir motyvacija
  14. Nėra tiesioginio kontakto
  15. Susikaupimas ir pasiryžimas mokytis. Taip pat, kadangi mokomasi namuose, tai dažnai trukdo ir pašaliniai garsai (kaimynai arba šeimos nariai)
  16. Nesuprantu, kodėl nuotolinį mokymasi visi laiko prastu dalyku. Aš, manau, kad socialinius ar humanitarinius mokslus visada būtų galima vykdyti nuotoliniu būdu (žinoma, išskyrus praktika)
  17. Prastas interneto ryšys, ne visada gerai išgirstame dėstytojus, sumažėja motyvacija kažką daryti
  18. Motyvacijos trūkumas ir nesusikaupimas, kuris atsiranda dėl visos dienos praleistos prie kompiuterio.
  19. -
  20. Gyvo bendravimo stoka
  21. Motyvacijos trūkumas
  22. Dėstytojų ne motyvavimas
  23. Motyvacijos stoka ir tingėjimas :D
  24. Motyvacijos sumažėjimas
  25. padaugėja darbų, pamažėja motyvacijos
  26. sunku ilgai sutelkti dėmesį, atsiraso rutina,kai sėdi tik namie, dažnai dingsta motyvacija,apima slogi nuotaika
  27. Sunku toje pačioje namų erdvėje ir ilsėtis, ir dirbti. Nesinori įsijungti kameros, nes namų ervė yra lyg tam tikra saugi erdvė, į kurią, įjungus kamerą, bus įsibrauta :/
  28. Destytoju negebejimas pateikti paskaitu idomiai ir itraukianciai
  29. Grupiniai darbai, kai kurių dėstytojų paskaitų neįrašymas
  30. Demesio nukrypimas i per daug laisvai pasiekemu dirgikliu
  31. technologinės kliūtys, interneto ryšys ir pnš
  32. Motyvacijos trūkumas
  33. Keista problema, bet 6 barake dažnai kaukia signalizacija. Atsiskaitymo metu mano kursiokai manė, kad manę vijasi policija. O šiaip rimtesnė problema galbūt pschologinis aspektas. Nors paskaitos vyksta nuotoliniu būdu, kas sukuria kažkokią konforto zoną, turiu įtarimą, kad kai viskas baigsis - grįžti į gyvas paskaitas bus begalo sudėtinga ir kels labai daug pscihologinių problemų dėl socialinio pritapimo, kitas dalykas, aplamai ta dabartinė konforto zona verčia mus tapti pasyvesniems, antisocialiems, kas veda irgi į pshologines problemas ( jaučiama vienatvė, savęs nepilnas realizavimas).
  34. Nėra jokių kliūčių, reikia tik studentams suvokti, kad nuotolinis mokymasis, tai tas pats mokymasis tik ne gyvai. Tikiuosi paliksite nuotolinį mokymasi
  35. Daugiausia-stringantis internetas
  36. Kai buvo pirma banga, buvo užduodama žymiai daugiau namų darbų, tačiau dabar visi reaguoja ramiau ir krūviai normalesni
  37. Sunku susikaupti per paskaitas, bendradarbiauti grupėje.
  38. nesant universiteto aplinkoje ir neturint gyvo kontakto su dėstytojais ir bendrakursiais, krenta mokyvacija, sunku išlaikyti dėmesį esnt namuose
  39. Nėra motyvacijos, kai visa diena negali nei iš lovos išlipt, tai kaip dar mokintis.
  40. Paskaitu metu bendravimas su Samanta
  41. Labai riboja prieeiga prie šaltinių, knygų bei dėstytojam tenka rinktis ne tai ką norėjo pagal programą duoti, bet tai ką gali rasti.i
  42. Nėra tiesioginio bendravimo, daug kas neįsijungia kamerų, tai sėdi lyg vienas visad, sunku susišnekėti, daryti projektus ir tt
  43. Techninės kliūtys
  44. Dėl fizinio kontakto nebūvimo, nuolatinis pertraukinėjimas; Neišaiškintos užduotys; Suprastėjusi mokslo kokybė; Nevienodas įsitraukimas į grupinius projektus.
  45. Bent jau tarp pirmakursių, ryšys su dėstytojais yra be galo mažas, kartais jo nėra. Paskaitose nedrąsu klausti klausimų, mažai diskusijų. Žinoma, mažėja motyvacija, kai visos studijos apsiriboja tik tavo kambariu ir kompiuteriu, net kursiokų nepažįsti.
  46. Ne visos užduotys būna paaiškintis iki galo.
  47. Dėstytojai neatsižvelgia į sunkumus, kurie iškyla studentams mokantis nuotoliniu būdu (pvz: per trumpas atsiskaitymo laikas, tada tenka skubėti, stresuoti ir ne viskas atliekama taip, kaip turint užtektinai laiko).
  48. Gyvo ryšio nebuvimas.
  49. Dėstytojai numeta užduotis, dažnai patys nieko nedaro, o kartais net negauname grįžtamojo ryšio.
  50. Tinginystė
  51. Motyvacijos trukumas
  52. Tai jog negali matyti žmonių gyvaj
  53. kartais atrodo, kad zoom'as gali neįsijungti (o kartais taip ir būna dėl kosminių priežasčių), todėl sukelia papildomą stresą prieš paskaitą. Čia vertėtų pranešti universitetui ką daryti tokiu atveju, ypatingai kai žymimas lankomumas, nes nesinori nedalyvauti paskaitoje/seminare dėl zoom'o kaltės.
  54. Tiesioginio, gyvo kontakto trūkumas, namų triukšmas.
  55. Techninės ir psichologinės
  56. Užduodamų darbų skaičius
  57. Interneto ryšys, užduotys,kurios nepritaikytos nuotoliniam mokymuisi
  58. Manau didžiausia problema, kad studentai didžiaja dali turi mokytis patys, užkraunami darbais vietoje to destytojai turetu skirt laiko pateikt teorija aiškiau
  59. Motyvacijos stoka
  60. Negalėjimas gyvai bendrauti su dėstytojais ir bendrakursiai, kurių pagalba padėtų gerinti mokymąsį.
  61. Kaip pirmakursė galiu pasakyti tai, kad 1. gerai nepažįstu ir nežinau savo kursiokių, 2. nežinau koks gyvenimas verda pačiame universitete, 3.dėl ilgo darbo kompiuteriu labai pavargsta akys, skauda galvą
  62. Motyvacijos ir praktikos stygius
  63. Nenoras mokytis
  64. motyvacijos trūkumas
  65. Koncentracijos stoka, ryšio problemos.
  66. Trūksta gyvo kontakto, diskusijų, tikrumo.
  67. rezultatai kaip ir nepakito bet del to kad atsiskaitymai per nuotolini ir gali labai lengvai pasiziuresi i savo uzrasus, gyvai to negali laisvai daryti ir tenka tikrai pasimokyti
  68. Motyvacijos stygius
  69. Mažėjanti motyvacija, lėtas internetas ir abejingi dėstytojai
  70. Interneto ryšio problemos
  71. sudetinga susikoncentruoti paskaitos metu
  72. Prasta dėstytojų įranga (mikrofonas) ir nesugebėjimas sudominti
  73. Jokiu
  74. Motyvacijos ir gyvos komunikacijos trūkumas
  75. Ryšio su kursiokais ir dėstytojais praradimas, suprastėjusi dėstymo kokybė, motyvacijos trūkumas.
  76. Motyvacijos trūkumas