CMR važtaraštis

Anketa skiriama respondentams dirbantiems kelių transporto sektoriuje ar su juo susijusioje veikloje.

Apklausos domenimis siekiama išnagrinėti popierinio CMR važtaraščio problematiką kelių transporto įmonėse, ištirti problemų susidaymo priežastis ir išanalizuoti elektroninio važtaraščio pritaikomumo galimybę kelių transporto sektoriuje.

 

Dėkojame už jūsų sugaištą laiką bei pateiktus atsakymus!

Kiek jūsų įmonėje patvirtinama naujų užsakymų per diena?

Ar dažnai naudojate elektroninio formato dokumentus darbe?

Ar naudojate sertifikuotus elektroninius parašus dokumentams pasirašyti?

Ar CMR važtaraščių archyvavimui naudojama tam tikra sistema, pagal kurią galima greitai surasti norimą dokumentą?

Kiek laiko užtrunkate norėdami surasti jums reikalingą važtaraštį, kuris senesnis kaip:

Ar klientų atsiskaitymas už suteiktas paslaugas priklauso nuo važtaraščio pateikimo greičio užsakovui?

Kitas variantas

  1. Klientai visada gauna POD (proof of delivery) dokumentą, kuris atstoja CMR kiekvieno pristatymo metu. Jis atspausdinamas galutiniame terminale prieš priestatant krovinį.

Ar važtaraščių perdavimas klientams, užsakovams ar kitoms šalims sukelia papildomas problemas?

Kitas variantas

  1. Nesukelia
  2. Ne
  3. Nesukelia, tik ilgai trunka (paštas). Klientai reikalauja originalų.

Ar dažnai kyla sunkumų dėl važtaraščio egzempliorių-kopijų trūkumo?

Kitas variantas

  1. nera sunkumu
  2. ne
  3. Problemų nekyla, nes naudojami rankiniai ir elektroniniai važtaraščiai
  4. ne
  5. Labai retai, paprastai vairuotojo turimų užtenka.

Ar kyla problemų dėl blogai įskaitomų rašmenų važtaraštyje?

Ar greitesnis važtaraščio perdavimas įmonės vidinėje ir išorinėje aplinkoje turėtų teigiamos įtakos jūsų veiklai?

Kitas variantas

  1. Mūsų įmonėje tai neaktualu, nes jau nuo 2010 metų naudojame el. važtaraščius, tik be el. parašo. Kaip ir dauguma kitų tarptautinių kompanijų.

Jei galite trumpai įvardinkite kitas problemas, su kuriomis susiduriate naudojant popierinį CMR važtaraštį

  1. neturime
  2. Nėra
  3. Kartais klientai paprašo persiųsti jiems CMR kopiją, nors jau buvome siuntę ir anksčiau, tada tenka ieškoti archyvuose popierinio CMR, skanuoti jį, tada siųsti.. Susigaišta daug laiko..
  4. dažnai pasimeta
  5. Atvežama tik po vieną atžymėtą CMR.
  6. Būna, kad vairuotojas per klaidą pasikrovime paima ne visus CMR važtaraščius, ko pasekoje atsiranda tolimesnių bėdų iškrovime.
  7. dirbant ilgesni laika masinai negriztant i bazine imones vieta vairuotojasm pritruksta tusciu CMR blanku
  8. Netinkamas supildymas (data, laikas, jei yra krovinio trukumas ir pan.)
  9. Kurjerių klaidos įrašant paskyrimo vietos kodą, neteisingai nurodomas kliento kodas, neteisingai pažymėta paslauga.
  10. uztrunka laiko darant kopijas, papildomos lapu kruvos.
…Daugiau…

Ar esate girdėjęs apie elektroninį CMR važtaraštį?

Kitas variantas

  1. Taip, kuruoju šią sritį įmonėje.

Kaip manote ar elektroninis važtaraštis turėtų teigiamos įtakos jūsų įmonės teikiamoms paslaugoms bei konkurenciniam pranašumui?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą