BSS sistemos funkcionalumų pristatymo anketa

Anketa skirta BSS sistemos naudotojams. Šios anketos pagalba norime supažindinti Jus su funkcionalumais, kurių nenaudojate, nes gal būt nežinote, jog tokie yra. Žemiau pateikiame 10, mūsų nuomone, svarbiausių sistemos funkcionalumų. Jei funkcionalumu naudojatės  - pažymėkite prie jo Naudoju. Jei funkcionalumas neaktualus - pažymėkite Nenaudoju. Na o jei funkcionalumas Jus domina ir norėtumėte apie jį sužinoti daugiau - pažymėkite Norėčiau sužinoti daugiau.  Pagal nurodytus kontaktinius duomenis anketos pradžioje mūsų konsultantai susisieks su Jumis ir padės pradėti naudotis funkcionalumu. Jei funkcionalumu naudojatės ir  turite pasiūlymų/pastabų - pasidalinkite jomis užpildydami lauką Kitas variantas. Jūsų nuomonė mums labai svarbi, nes tik Jūsų dėka mes tobulėjame.

Dėkojame už Jūsų sugaištą laiką. Tik bendradarbiaudami pasieksime tikrai gerų rezultatų.

BSS sistemos funkcionalumų pristatymo anketa
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Nurodykite įmonę, kuriai atstovaujate. ✪

Nurodykite elektroninį paštą, kuriuo galėtumėme su Jumis susisiekti. ✪

1. Automatinis detalizacijų priskyrimas apskaitos dokumentams. Šio funkcionalumo pagalba Jums nereikia pridėti reikiamų detalizacijų į kiekvieną registruojamą apskaitos dokumentą rankiniu būdu. Pridėjus detalizacijas į dokumentą vieną kartą, sekančiuose apskaitos procesuose jos keliauja automatiškai kartu su dokumentu (pavyzdžiui: pridėjus pirkimo sąskaitoje projektą, ši detalizacija atkeliaus ir į tos sąskaitos mokėjimo detales ar net atsargų nurašymą, jei buvo pirktos atsargos). Taip pat sistemoje paprasta nurodyti kurios detalizacijos, kuriam dokumento tipui yra privalomos, ar be kurių dokumento į apskaitą patvirtinti tiesiog nepavyks. Vėliau pagal šias detalizacijas paprasta atlikti detalią duomenų analizę įvairiais pjūviais. ✪

2. Automatizuotas personalo operacijų bei tabelio žymėjimų sukūrimas, užregistravus dokumentą DVS sistemoje (atostogos, komandiruotės, DS pakeitimai). Funkcionalumas taupantis Jūsų laiką. DVS sistemoje užregistravus įsakymą dėl atostogų, komandiruotės, darbo sutarties pakeitimo ir pan., Personalai ir atlyginimai modulyje automatiškai sukuriamos personalo operacijos, bei atsiranda atitinkami žymėjimai tabelyje, pagal kuriuos vėliau bus paskaičiuojamas Darbo užmokestis. Visi sukurti dokumentai iš DVS matomi darbuotojo kortelėje, todėl lengva sekti bei sisteminti darbuotojo darbo istoriją įmonėje. ✪

3. Vartotojo sąsajos patogumas/lankstumas (duomenų filtravimas, rūšiavimas, grupavimas, papildomų informacinių laukų pridėjimas/kūrimas). Kiekvienas vartotojas gali susikurti jam aktualius duomenų filtravimo, rūšiavimo ar grupavimo filtrus, pasirinkti norimus informacinius duomenų stulpelius, kurie bus matomi tik jam. Išfiltruotus duomenis galima įsikelti į exel failą tolimesnei analizei ar duomenų analizės pateikimui vadovams, auditoriams ir panašiai. Taip pat, pagal poreikį, visada galima susikurti bet kokias trūkstamas įvairių dokumentų ir apskaitos dokumentų detalizacijas (informacinius laukus), pagal kurių reikšmes vėliau galima atlikti analizes (pvz.: pirkimo sąskaitoje prisidėti duomenų lauką su galimybe nurodyti informaciją apie tai, kada planuojate sąskaitą apmokėti ir pan.).  ✪

4. Nedarbingumo (liga, slauga ir t.t) bei papildomos pensijos kaupimo dalyvių informacijos importas iš SODRA puslapio. Naudojant šį funkcionalumą nebereiks sekti SODRA informacijos apie sergančius darbuotojus arba apie darbuotojus, kurie papildomai savo lėšomis kaupia pensijai. Funkcionalumas leidžia importuoti iš SODRA puslapio XML failą su informacija apie apdraustuosius, kuriems išduoti elektroniniai nedarbingumo pažymėjimai arba nėštumo gimdymo atostogų pažymėjai. Pagal suimportuotus duomenis automatiškai sukuriamos personalo operacijos bei užpildomi tabeliai atitinkamais žymėjimais. Taip pat iš SODRA suimportavus informaciją apie asmenis, kurie yra papildomos pensijos kaupimo dalyviai, darbuotojams priskiriamas atitinkamas SODRA įmokos procentas, taikomas skaičiuojant jų DU.  ✪

5. Pirkimo/pardavimo sąskaitų importas iš excel į sistemą. Jei pirkimo ar pardavimo sąskaitas registruojate kitoje sistemoje – šis funkcionalumas Jums. Išsiimportavę sąskaitas iš turimos sistemos į exel failą lengvai jas suimportuosite į BSS sistemą kelių mygtukų paspaudimu. Beliks pasitikrinus informaciją jas patvirtinti visas iš karto (masiniu būdu) arba kiekvieną atskirai. ✪

6. Suminė darbo užmokesčio apskaita. Viršvalandžių skaičiavimas pagal apskaitos periodus. Sistemoje yra galimybė skaičiuoti DU, kai įmonėje taikoma suminė darbo laiko apskaita. Skaičiavimuose pagal teisės aktus įvertinama nustatyta privaloma išdirbti periodo darbo valandų normą, pagal tai automatiškai perskaičiuojami viršvalandžiai, neišdirbtas laikas, bei automatiškai paskaičiuojamas darbo užmokestis. Automatiškai sukuriami suminės darbo laiko apskaitos periodai. ✪

7. Sistemoje naujo partnerio suvedimo metu galimas greitas informacijos sukėlimas iš Rekvizitai.lt. Partnerio užregistravimas sistemoje dar niekada nebuvo toks lengvas. Naujoje partnerio kortelėje įvedus partnerio įmonės kodą Jums iš karto pasiūloma Rekvizitai.lt rasta informacija apie partnerį (PVM mokėtojo kodas, adresas, komunikacija ir t.t.) užpildyti partnerio kortelę sistemoje. Taip kelių mygtukų paspaudimų turėsite visą viešą informaciją apie įmonę. ✪

8. Automatinis/masinsi skolų priminimų ir tarpusavio suderinimo aktų siuntimas elektroniniu paštu. Tai dar vienas būdas sutaupyti Jūsų laiką. Sistemoje yra galimybė kelių mygtukų paspaudimu pagal nustatytus kriterijus (skolos suma, tam tikros tiekėjų grupės ir pan.) išsiųsti sugeneruotus priminimus apie skolas (su detaliais skolų susidarymo pagrindo dokumentų sąrašais) dideliam skaičiui klientų elektroniniu paštu. Tokiu pačiu principu siunčiami ir skolų suderinimo aktai, pagal patvirtintos formos suderinimo akto šabloną (nurodant skolos susidarymo priežastį, galutinį skolos likutį ir kt.). ✪

9. Darbo grafikų importas. Jei Jūsų įmonėje yra daug skirtingų darbo grafikų ir juos pildo kiti darbuotojai exel faile – pamirškite rankinį tabelių pildymą sistemoje. Jūs galite suimportuoti jį į sistemą. Pagal suimportuotus grafikus sistemoje automatiškai bus sukurti tabeliai visiems darbuotojams iš karto su atitinkamais žymėjimais, nurodytais importo faile.  ✪

10. Masinis darbo sutarčių keitimas importuojant. Dar vienas palengvinimas susidūrus su atveju, kai dideliam skaičiui darbuotojų nustatomas tas pats pakeitimas darbo santykiuose, pvz.: visiems mokamas vienodo dydžio avansas arba paskiriamas vienodas priedas. Kelių mygtukų paspaudimu atitinkamus pakeitimus galėsite atlikti visoms darbo sutartims.  ✪