Jeigu klientas prašo gražinti pinigus už procedūrą, kuri jam nepatiko ar greitai iškrito blakstienos ir jis nenori nemokamos korekcijos, ką darote?
Priklauso nuo priežasčių
Pilnai išsiaiškinu dėl ko iškrito ir ar tai yra mano klaida
padarau nemokAma korekcija
3 variantas, bet man to nebuvo.
viskas priklauso nuo individualios situacijos, bei kitu aplinkybiu*
Taip nebuvo
pasiulau atlikti korekcija,patvarkyti atlikta darba..Jeigu nesutinka,nesileidziu i kalbas
Taip dar nebuvo
Siulau is naujo priauginti, o jei nesutinka, tai tik puse sumos, nes laikas ir priemones man taip pat kainavo.
siulau nemokama korekcija bet pinigu negrazinu
grąžinu puse sumos
Reikia išsiaiškinti del ko greitai iskrito blakstienos ir del ko nepatiko. Siaip dar tokuos nemalonios situacijos nebuvo.
puse sumos, jei savaitės bėgy praneša.
Nesusidūrus su tokiu klientu
nebuvo pasitaikiusi tokia situacija
Taip niekada nebuvo
Jeigu tikrai mano kalte, 3ju dienu begyje, jeigu kazkas atsitiko perdarau, pakoreguoju. pinigu negrazinu.
Padarau nemokamai korekcija
Taisyciau klaida nemokamai
Priklauso nuo situacijos
Neteko susidurti
Dar nera taip atsitike
Siulau patvarkyti nemokamai
.
Nera taip nutike
Kviesciau nemokamai korekcijai
nepasitaike dar taip:) .tarčiausi gražiuoju
Nepasitaike tokia situacija
Dar neteko susidurti su tokia situacija
Kalbuosi su klientu,ieškau priežasties ,dėl kurios per greitai iškrito blakstienos,jei tai mano kaltė - atiduodu pinigus. Jei ne,gražiai paaiškinu ir palieku spręsti klientui,ką su blakstienomis daryti toliau.
Savaitės eigoje- nemokamas papildymas
Perdarau
Jeigu darbas legalus - gražinti pusė sumos, bet jeigu darbas atliktas kokybiškai, nėra reikali gražinti. Dirbant nelegaliai, pinigus gražinčiau tik tokiu atveju, jeigu blakstienos iškrito, dėl mano kaltės.
jei kyla problemų rekomenduoju kreiptis į mane per savaite laiko. Papildau nemokamai,arba gražinu pinigus.
Taip dar nebuvo
Nepasitaikė dar taip
Nera taip buve
Grazinu pinigus, jei sutinka kad nuimciau visas blakstienas
Neteko susidurti su tuo
Nera taip buve
Jei klientui nepatiko, negražinu. Jei iškrito dėl kliento kaltės taip pat negražinu:)