Bičių produktų prekės ženklų tyrimas

Gerbiamas respondente,

VGTU universiteto Kūrybos visuomenės komunikacijos magistrantūros baigiamajam darbui atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama išanalizuoti bičių produktų prekės ženklų žinomumą, vartotojui svarbiausius bičių produkcijos prekės ženklo elementus. Ši anketa yra anoniminė ir tyrimo apibendrinti rezultatai bus panaudoti tik rašomam magistriniam darbui.  

Man svarbi Jūsų, kaip pirkėjų ir vartotojų, nuomonė apie bičių produktų prekės ženklą, jo savybes. Anketoje nėra teisingų arba neteisingų atsakymų. Jums tiesiog reikėtų pažymėti atsakymą, tiksliausiai atspindintį Jūsų nuomonę.

Dėkoju, kad sutikote dalyvauti.

13.1. Kokiais komunikacijos kanalais pateikta informacija apie bičių produktų teikiamą naudą Jums būtų lengviausiai ir patogiausiai prieinama?
internetu
iš lūpų
Internete
Kad pats bitininkas papasakotų arba prekybos vietoje.
Internetinėje žiniasklaidoje
nternetinėse žinių svetainėse - Alfa Lt, delfi, 15 min.
internetas
rekomendacijos