Bičių produktų prekės ženklų tyrimas

Gerbiamas respondente,

VGTU universiteto Kūrybos visuomenės komunikacijos magistrantūros baigiamajam darbui atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama išanalizuoti bičių produktų prekės ženklų žinomumą, vartotojui svarbiausius bičių produkcijos prekės ženklo elementus. Ši anketa yra anoniminė ir tyrimo apibendrinti rezultatai bus panaudoti tik rašomam magistriniam darbui.  

Man svarbi Jūsų, kaip pirkėjų ir vartotojų, nuomonė apie bičių produktų prekės ženklą, jo savybes. Anketoje nėra teisingų arba neteisingų atsakymų. Jums tiesiog reikėtų pažymėti atsakymą, tiksliausiai atspindintį Jūsų nuomonę.

Dėkoju, kad sutikote dalyvauti.

20. Jūs esate:
auginanti vaika
Moksleivė
moksleivė
Mokine
auginu 3 vaikus
auginu 3 vaikus
auginanti 3 vaikus mama
1gr.invalide;[ nedarbynga...
bedarbis
moksleivis
nedirbanti
moksleivis
mokinys -.-
moksleivė
Bedarbis
bedarbe
Nedirbu
moksleivė
Rupestinga mama ;)
Namų šeimininkė.
Bedarbis
p.s. o jeigu studentė? senjorė? :) klaidingai suformuluotas klausimas ;) p.s. turėjote apgalvoti kokia yra medų vartojanti auditorija (moterys, vyrai, studentai? - pastarieji tikrai sudaro minimum - medus pakankamai brangus, asocijuojasi su vaikyste ir karštu pienu, studentai vartoja, bet neperka - jei perka, dažniausiai tėvai.
as esu mama