Bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pasidalytoji lyderystė ir mokytojų suvokiama vadovų parama.

Gerbiamas Mokytojau,

esu Ingrida Zubavičienė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos Švietimo vadybos magistro studijų studentė.

Šiuo metu atlieku mokslinį tyrimą, kurio tikslas yra atskleisti bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pasidalytąją lyderystę ir mokytojų suvokiamą vadovų paramą. Jūsų nuomonė yra nepaprastai svarbi, nes ji prisidės prie geresnio šios srities supratimo ir padės tobulinti švietimo praktiką.

Kviečiu Jus užpildyti šią anketą. Visi gauti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik rengiant magistro darbą ,,Bendrojo ugdymo vadovų pasidalytoji lyderystė ir mokytojų suvokiama vadovų parama‘‘.

Jeigu kiltų papildomų klausimų ar norėsite sužinoti gautus rezultatus, galite susisiekti su manimi el. paštu: [email protected]

Dėkoju už Jūsų nuomonę ir skirtą laiką.

Bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pasidalytoji lyderystė ir mokytojų suvokiama vadovų parama.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis(pažymėkite tinkamą atsakymą):

Jūsų amžius(pažymėkite tinkamą atsakymą):

Jūsų išsilavinimas (pažymėkite tinkamą atsakymą):

Dabartinė Jūsų pedagoginė kvalifikacija (pažymėkite tinkamą atsakymą):

Mokyklos, kurioje dirbate, tipas (pažymėkite tinkamą atsakymą):

Darbovietė, kurioje dirbate: (pažymėkite tinkamą atsakymą):

Jūsų pedagoginis darbo stažas (pažymėkite tinkamą atsakymą):

Užimama etato dalis pedagogo pareigybėje: (pažymėkite tinkamą atsakymą):

Ugdymo įstaiga yra (pažymėkite tinkamą atsakymą)

Įvertinkite (nuo visiškai sutinku iki visiškai nesutinku) žemiau pateiktus teiginius apie savo įstaigos vadovą:

Visiškai sutinkuSutinkuNeturiu nuomonėsNesutinkuVisiškai nesutinku
1. Vadovas/-ė į sprendimų priėmimą įtraukia mokytojus.
2. Vadovas/-ė įtraukia mokytojus į būsimų sprendimų rengimą.
3. Vadovas/-ė įtraukia mokytojus į sprendimų priėmimo proceso rengimą.
4. Vadovas/-ė dalijasi su mokytojais sprendimų priėmimo proceso rezultatais.
5. Vadovas/-ė įtraukia mokytojus įveikiant sprendimų priėmimo sunkumus.
6. Vadovas/-ė padeda mokytojams spręsti su darbu susijusius sprendimus.
7. Vadovas/-ė vengia centralizuotos valdžios.
8. Vadovas/-ė perduoda dalį savo įgaliojimų mokytojams.
9. Vadovas/-ė noriai naudoja iš mokytojų įgytą patirtį ir žinias.
10. Vadovas/-ė priima mokytojų pasiūlymus ir rekomendacijas.
11. Vadovas/-ė įgalioja mokytojus spręsti skyriaus/grupės problemas.
12. Vadovas/-ė prisideda prie tinkamos demokratinės aplinkos kūrimo.
13. Vadovas/-ė skatina mokytojus darbe taikyti skaidrumo principo.
14. Vadovas/-ė skatina mokytojų kūrybiškumą.
15. Vadovas/-ė skatina mokytojus tobulinti savo įgūdžius ir gebėjimus.
16. Vadovas/-ė skatina mokytojus dalyvauti su darbu susijusiuose mokymo kursuose.
17. Vadovas/-ė stiprina mokytojų bendrumo jausmą.
18 Vadovas/-ė apdovanoja mokytojus už nuopelnus.
27. Vadovas/-ė tikrai rūpinasi mano gerove.
19. Vadovas/-ė atsižvelgia į mano tikslus ir vertybes.
20. Vadovas/-ė manimi labai mažai rūpinasi/domisi.
21. Vadovui/-ei yra svarbi mano nuomonė.
22. Kai man reikia tam tikros paslaugos, vadovas/-ė man noriai padeda.
23. Kai man iškyla problema darbe, galiu susilaukti vadovo/-ės pagalbos.
24. Jei netyčia darbe suklysčiau, vadovas/-ė man atleistų.
25. Jei būtų galimybė, vadovas mane išnaudotų (pvz.: papildomos užduotys).
26. Vadovas/-ė pastebi mano pasiekimus darbe.
28. Vadovas/-ė neįvertina jokių mano pastangų.
29. Vadovas/-ė džiaugiasi mano darbu.