Bendrojo ugdymo mokyklų vadovų lyderystė ugdymui ir mokytojų universalaus dizaino mokymuisi (UDM) strategijos taikymas

Gerbiamas mokytojau,

esu Indrė Rimkė, Kauno Vytauto Didžiojo universiteto magistro studijų antro kurso studentė. Šiuo metu atlieku mokslinį tyrimą, kurio tikslas - atskleisti bendrojo ugdymo mokyklų vadovų lyderystės ugdymui įtaką mokytojų universalaus dizaino mokymuisi (UDM) strategijos taikymui. Todėl anketoje prašau pažymėti tiksliausiai Jūsų nuomonę atitinkančius teiginius.

Visi gauti duomenys bus konfidencialūs ir naudojami tik rengiant magistro darbą „Bendrojo ugdymo mokyklų vadovų lyderystė ugdymui ir mokytojų universalaus dizaino mokymuisi (UDM) strategijos taikymas“. Kilus klausimams, galite su manimi susisiekti el. paštu. 

Indrė Rimkė, [email protected]


Dėkoju už bendradarbiavimą!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Įvertinkite žemiau esančius teiginius apie Jūsų įstaigos vadovą: 0 –– visiškai nesutinku, 4- visiškai sutinku.


Vadovas skatina mokytojus dalyvauti profesiniame tobulinimesi, kuris dera su mokyklos tikslais

Vadovas mokyklos viduje teikia profesinio tobulinimosi galimybes, susijusias su geriausia mokymo praktika

Vadovas planuoja profesinį tobulėjimą, atsižvelgdamas į mokytojų poreikius ir norus

Vadovas remia individualizuotą profesinio tobulinimosi planą

Vadovas kartu su mokytojais planuoja profesinį tobulėjimą

Vadovas teikia mokytojams naudingą profesinę medžiagą ir išteklius

Vadovas skiria laiko mokytojų bendradarbiavimui

Vadovas naudoja duomenis apie mokinių pasiekimus, diskutuojant su mokytojais apie mokymo programą

Vadovas skatina mokytojus naudotis mokinių akademinės pažangos duomenų analize

Vadovas bendradarbiaudamas su mokytojais, kelia duomenimis pagrįstus akademinius tikslus

Vadovas komunikuoja su bendruomene apie mokyklos akademinius tikslus

Vadovas bendradarbiauja su mokytojais interpretuodamas vertinimo duomenis, susijusius su mokymu

Vadovas remiasi mokyklos tikslais, priimdamas akademinius sprendimus

Vadovas formuluoja mokyklos tikslus, orientuotus į aukštus pasiekimus ir lūkesčius visiems mokiniams

Vadovas nustato aukštus, bet pasiekiamus mokymosi standartus visiems mokiniams

Vadovas lankosi klasėje, kad užtikrintų mokymo klasėje tikslus

Vadovas stebi veiklas klasėje, atsižvelgdamas į bendrąją mokymo programą

Vadovas padeda mokiniams atlikti akademines užduotis

Vadovas būna visą dieną kabinete (atvirkštinis balas)

Vadovas stebi mokytojų veiklą siekiant jų profesinio tobulėjimo, o ne vertinimo

Vadovas skatina mokytojus, kad jie tobulintų mokymo praktiką

Vadovas teikia asmeninį grįžtamąjį ryšį apie mokytojų pastangas

Vadovas teikia asmeninį grįžtamąjį ryšį apie mokinių pastangas

Aš reguliariai taikau universalaus dizaino mokymuisi strategiją

Aš esu susipažinęs/susipažinusi su sąvoka „universalus dizainas mokymuisi”

Aš planuoju pamokas pagal universalaus dizaino mokymuisi principus

Aš esu dalyvavęs/dalyvavusi kvalifikacijos tobulinimo kursuose universalaus dizaino mokymuisi tema

Aš esu dalyvavęs/dalyvavusi mokymuose ir (arba) mokymuose apie universalųjį mokymosi dizainą

Pažymėkite 5 dažniausiai naudojamas strategijas, kurias taikote norėdami mokiniams pasiūlyti įvairių informacijos ir žinių įgijimo būdų (galite pasirinkti ir mažiau nei 5, jei kitos Jums netinka)

Pažymėkite 5 dažniausiai naudojamas strategijas, kurias taikote, kad mokiniai galėtų išreikšti tai, ką žino (galite pasirinkti ir mažiau nei 5, jei kitos Jums netinka)

Pažymėkite 5 dažniausiai naudojamas strategijas, kurias taikote, kad sudomintumėte mokinius (galite pasirinkti ir mažiau nei 5, jei kitos Jums netinka)

Iš pateiktų teiginių pažymėkite 3 teiginius, kurie, Jūsų manymu, atitinka UDM principus

Jūsų lytis (pažymėkite tinkamą atsakymą)

Jūsų amžius (pažymėkite tinkamą atsakymą)

Kokio dalyko/disciplinos mokytojas/a esate. Įrašykite:

Su kokio amžiaus vaikais Jūs dirbate (pažymėkite tinkamą atsakymą)

Švietimo įstaiga, kurioje dirbate (pažymėkite tinkamą atsakymą)

Jūsų ugdymo įstaiga yra

Jūsų išsilavinimas (pažymėkite varnele Jums tinkamą variantą)

Dabartinė Jūsų pedagoginė kvalifikacija (pažymėkite tinkamą atsakymą)

Jūsų bendras pedagoginis darbo stažas (pažymėkite tinkamą atsakymą)