BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGŲ VADOVŲ POŽIŪRIO Į SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ VAIKŲ IR ŠVIETIMO PAGALBOS JIEMS UŽTIKRINIMO TYRIMAS

9. Jūsų įstaigos poreikiai ir lūkesčiai susiję su spec. vaikų ugdymų?

  1. Geresnis finansavimas.
  2. Mokymo priemonės skirtos SUP vaikams, mokytojo padėjėjai kiekvienoje klasėje, kurioje yra SUP mokinių.
  3. Būtinai reikia daugiau specialistų etatų, ypač psichologo.
  4. pedagogų padėjėjų eikia daugiau
  5. trūksta psichologo, mokytojo padėjėjo, padidinti etatus specialiajam pedagogui bei logopedui, didesnis dėmesys specialiųjų poreikių mokinių ugdymui bei užimtumui gerinti.
  6. Gerės ugdymo sąlygos, bus daugiau etatų, bus skiriama daugiau lėšų šių vaikų ugdymui
  7. kokybiška spec. poreikių vaikų integracija
  8. finansavimas ir pakankamas specialistų etetų skaičius
  9. tinkami vadovėliai ir pratybų sąsiuviniai
  10. Pagalbos specialistai dirba pilnu darbo krūviu, o ne po pusę. Pagalbos specialistų kabinetų įrangos atnaujinimas, nuoltinis kvalifikacijos kėlimas.