Bendradarbiavimas

Klasės auklėtojo ir mokytojo dalykininko bendradarbiavimas

Su kurio koncentro klsėmis dirbate

Ar turite auklėjamąją klasę

Kas dažniau inicijuoja bendradarbiavimą: mokytojas ar klasės auklėtojas

Išvardinkite bent 3 priežastis dėl kurių klasės auklėtojo ir mokytojo bendradarbiavimas yra būtinas

  1. bendro tikslo t.y. gerų mokymosi rezultatų siekimas, vienodi reikalavimai bei poveikio priemonės
  2. geriau pažįstamas mokinys, perduodama informacija tėvams, spartesnis ir efektyvesnis problemos sprendimas
  3. ryšio tarp mokytojo ir tėvų palaikymas, informacijos apie mokinį mainai, mokinio pažinimas
  4. elgesio ir darbo pamokoje kontrolė, tėvų informavimas, mokinio pažinimui
  5. lankomumas, pažangumas, elgesys pamokose, bendravimas su klsės draugais
  6. lankomumo kontrolė, išsamesnis tėvų informavimas, patirties sklaida
  7. geriau siekiama gimnazijos tikslų, geriau pažįsti mokinį, efektyviau sprendžiamos kylančios problemos
  8. dalyko pasiekimai, elgesio kontrolė, sveikatos būklė

Ar jus tenkina bendradarbiavimo rezultatai

Kokią pagalbą gauna mokinys bendradarbiaujant klasės auklėtojui ir mokytojui

  1. mokytojas parenka tinkamiausius mokymo metodus, dalyko užduotys individualizuojamos ir diferencijuojamos
  2. sprendžiamos pažangumo, lankomumo bei elgesio problemos
  3. geresnis ir patogesnis būdas spręsti iškilusias problemas
  4. realiai vertinamos mokinio galimybės ir elgesys
  5. gerėja mokymosi motyvacija, šiltėja santykiai su auklėtiniais
  6. geriau pažįstantis mokinį auklėtojas suteikia mokytojui papildomą informaciją apie mokinį.
  7. mokymosi problemų sprendimas, elgesio problemų sprendimas, savalaikė specialistų pagalba
  8. efektyvesnę kontrolę
  9. geriau pažįstamas mokinys, objektyvesnis jo vertinimas

Ką galite pasiūlyti, kad bendradarbiavimas ir pagalba mokiniui būtų efektyvesnė

  1. klasių auklėtojui dalyvauti dalykų pamokose
  2. tėvų įtraukimas į bendradarbiavimą
  3. tėvų įtraukimas į bendradarbiavimą
  4. mažinti mokinių skaičių klasėje
  5. neužgožti mokinio individualybės
  6. tėvų įtraukimas į bendradarbiavimą
  7. kuratorių atsiradimas
  8. nežinau
  9. darbas metodinėse grupėse

Gal turite dar kokių nors minčių idėjų ar pasiūlymų

  1. dalykų mokytojų dalyvavimas tėvų susirinkimuose
  2. neturiu
  3. neturiu
  4. kuratorių atsiradimas
  5. neturiu
  6. Auklėtojo, mokytojo dalykininko ir tėvų susitikimai
  7. neturiu
  8. neturiu
  9. Savo darbą tiesiog reikia dirbti, o tobulėti ribų nėra
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą