Bendradarbiavimą skatinančio vadovavimo įtaka mokytojų profesiniam perdegimui mažinti

ISM universiteto studentė Rita Andriulienė atlieka tyrimą, kurio tikslas – ištirti bendradarbiavimą skatinančio vadovavimo įtaką mokytojų profesiniam perdegimui mažinti. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Apklausa – anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės), konfidencialumas yra užtikrintas.

Instrukcija. Prašom atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą ir pasirinkti labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą (jį pažymėkite varnele (v) ar kryžiuku (x)) arba įrašyti savąjį atsakymą. Labai svarbu, kad į visus klausimus atsakytumėte nuoširdžiai.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui.

Dėkoju už bendradarbiavimą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius (metai)?

Jūsų kvalifikacija?

Pedagoginio darbo stažas?

Jūsų darbo krūvis?

Mokyklos, kurioje dirbate tipas?

Vietovės tipas?

Administracija skatina mokytojus bendradarbiauti.

Administracija skatina mokytojus tobulėti.

Administracija kartu su mokytojais planuoja profesinio tobulinimo veiklą.

Administracija kartu su mokytojais sprendžia su mokiniais susijusias problemas.

Į mokyklos administraciją mokytojai gali kreiptis bet kokiu klausimu.

Mokytojams yra įprasta stebėti kolegų pamokas.

Mokytojams yra įprasta su kolegomis dalintis turima informacija.

Mokytojai visuomet padeda vieni kitiems.

Mokytojai skatina kolegas tobulėti.

Mokytojų diskusijos apie darbo patirtį, mokinių mokymosi rezultatų pagerinimą yra įprastinė mokyklos darbo dienos dalis.

Santykiai su bendradarbiais. Mokytojai stebi kolegų pamokas.

Mokytojai kviečiasi kolegas stebėti savo pamokų.

Mokytojai kalbasi apie mokymą (patirtį, atradimus, problemas).

Mokytojai pristatinėja kolegoms mokymo naujoves.

Darbas mane emociškai išsekina.

Aš jaučiuosi fiziškai išsekęs po darbo dienos.

Aš jaučiuosi pavargęs atsikėlęs ryte, prieš pradedant naują darbo dieną.

Dirbdamas visą dieną su žmonėmis jaučiu įtampą.

Aš jaučiuosi "perdegęs" nuo darbo.

Aš jaučiuosi nusivylęs savo darbu.

Aš jaučiu, kad dirbu per sunkiai savo darbe.

Darbas su žmonėmis sukelia man daug streso.

Aš jaučiuosi ties išsekimo riba.

Aš jaučiu, kad į kai kuriuos mokinius žiūriu kaip į beasmenius daiktus.

Aš tapau labiau bejausmis žmonėms, nuo to laiko, kai pradėjau dirbti savi darbą.

Aš manau, kad tampu emociškai šaltesnis.

Man nesvarbu kas nutiks kai kuriems mokiniams.

Aš jaučiu, kad mokiniai kaltina mane dėl kai kurių jų problemų.

Aš sugebu suprasti, kaip jaučiasi mano mokiniai.

Aš labai efektyviai sprendžiu darbe iškylančias problemas.

Savo darbu aš teigiamai įtakoju mokyklos bendruomenę.

Aš jaučiuosi labai energingas.

Aš galiu įtakoti savo mokinį su manimi jaustis saugiai.

Po darbo su mokiniais aš jaučiuosi pakylėtas.

Mano darbe atsispindi mano gyvenimo vertybės.

Darbe su emocinėmis problemomis susidoroju labai ramiai.