Belaidžių ausinių Marshall MAJOR III BLUETOOTH tikslinės rinkos tyrimas

Sveiki,
Esu Gerda Dukavičiūtė, VGTU Multimedijos ir kompiuterinio dizaino antro kurso studentė.
Kviečiu Jus bendradarbiauti, atliekant trumpą, nesudėtingą, anoniminę apklausą, kuri nereikalauja jokių sudėtingų žinių, tik jūsų nuoširdžios nuomonės.

  • Šios apklausos tiklsas surinkti belaidžių ausinių Marshall MAJOR III BLUETOOTH reklamos kūrimui reikalingą informaciją.
  • Respondentai atrinkti pagal ausinių tikslinę rinką, kuri, šiuo atveju, yra aukštos produkto kokybės reikalaujantys, kokybiškos muzikos klausantys asmenys, kurie laisvalaikiu dažnai klausosi muzikos ir dėl šių priežasčių negaili pinigų kokybiškoms ausinėms įsigyti.

Atsižvelgiant į Jūsų atsakymus, bus sukurta nurodytai tikslinei rinkai skirta ausinių Marshall MAJOR III BLUETOOTH reklama.

Tyrimo rezultatus pamatysite iškart atlikus apklausą.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus! :) 

Belaidžių ausinių Marshall MAJOR III BLUETOOTH tikslinės rinkos tyrimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia Jūsų lytis?

Koks Jūsų amžius?

Koks pagrindinis Jūsų užsiėmimas?

Koks Jūsų vidutinis mėnesinių pajamų dydis?

Kiek laiko per dieną naudojatės ausinėmis?

Kur naudojate ausines (galimi keli atsakymų variantai)?

Į ką kreiptumėte dėmesį prieš įsigydami ausines?

Kokioms ausinėms teiktumėte pirmenybė?

Kokia ausinių firma Jums atrodo patikimiausia (galimi keli atsakymų variantai)?

Ar esate įsigiję produktą tik dėl to, nes Jus įtikino reklama?

Kur dažniausiai matote reklamas (galimi keli atsakymų variantai)?

Kaip manote, ką reikia rodyti ausinių reklamoje, kad ji išsiskirtų iš konkurentų reklamų?

Kaip manote, ar prekės ženklo istorija gali būti pagrindinė reklamos tema?

Ar sutinkate su teiginiu, jog reklamoje naudojamas humoras skatina vartotoją įsigyti produktą?

Pasirinkite Jums patraukliausią belaidžių ausinių žinutės koncepciją:

Kuris reklamos poveikio metodas Jums atrodo veiksmingesnis?