Bakalauro studijų studentų savijauta studijų proceso metu

Sveiki,

Esu Klaipėdos universiteto Psichologijos pagrindinių studijų programos paskutinio kurso studentė Dovilė Grigalauskienė. Rengiu baigiamąjį darbą apie bakalauro pakopoje studijuojančiųjų savijautą, akademinių darbų atlikimą ir akademinę sėkmę. Man svarbu sužinoti, kaip jaučiatės studijų procese, todėl prašau atvirai atsakyti į pateiktus klausimus minėtomis temomis.

Užtruksite 10-20 minučių. Visi atsakymai ir informacija yra anonimiški, konfidencialūs ir naudojami tik apibendrinta forma šio rašto darbo tikslais. Dalyvavimas yra savanoriškas. Šiam tyrimui labai svarbus Jūsų nuoširdumas atsakant į klausimus.

Dėkoju už Jūsų laiką!

Jei turite klausimų ar pastebėjimų, susisiekite el. paštu [email protected]

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar šiuo metu studijuojate švietimo įstaigoje Lietuvoje, siekdami įgyti bakalauro išsilavinimo laipsnį?  ✪

Kokios rūšies studijas esate pasirinkęs/-usi? ✪

Kokia Jūsų pasirinktų studijų mokslo arba meno sritis? ✪

Kelintame kurse studijuojate?  ✪

Jūsų amžius.  ✪

Jūsų lytis. ✪

Koks Jūsų pastarojo pusmečio pažymių vidurkis? ✪

Jei esate pirmo kurso studentas/-ė ir dar nesate gavęs/-usi pusmečio įvertinimų, praleiskite šį klausimą.

Kiek daugiausiai per vieną semestrą esate turėję akademinių skolų (įrašykite skaičių), pasibaigus pagrindinei egzaminų sesijai?

Jei esate pirmo kurso studentas/-ė ir dar neįvyko nei viena pagrindinė egzaminų sesija, praleiskite šį klausimą.

Žemiau pateikti teiginiai yra apie studijose sutinkamas situacijas ir Jūsų savijautą studijuojant.

Pasirinkite Jums labiausiai tinkamą atsakymo variantą. ✪

NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Dėl studijų jaučiuosi protiškai išsekęs(-usi).
Viskas, ką darau dėl studijų, reikalauja didelių pastangų.
Po studijų dienos man sunku atgauti jėgas.
Studijuodamas(-a) jaučiuosi fiziškai išsekęs(-usi).
Atsikėlus ryte man trūksta jėgų pradėti studijuoti.
Noriu būti aktyvus(-i) studijuodamas(-a), bet man tai kažkaip nepavyksta.
Kai įtemptai studijuoju, greitai pavargstu.
Studijų dienos pabaigoje jaučiuosi protiškai išsekęs(-usi) ir išsunktas(-a).

Pasirinkite Jums labiausiai tinkamą atsakymo variantą. ✪

NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Sunkiai randu noro studijuoti.
Studijuodamas(-a) pernelyg negalvoju, ką darau, ir dirbu autopilotu.
Nekenčiu savo studijų.
Esu abejingas(-a) savo studijoms.
Netikiu, kad mano studijos svarbios.

Pasirinkite Jums labiausiai tinkamą atsakymo variantą. ✪

NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Studijuojant man sunku išlaikyti dėmesį.
Studijuojant man sunku aiškiai mąstyti.
Studijuojant būnu užmaršus(-i) ir išsiblaškęs(-iusi).
Studijuojant man sunku susikaupti.
Studijuodamas(-a) darau klaidas, nes galvoju apie kitus dalykus.

Pasirinkite Jums labiausiai tinkamą atsakymo variantą. ✪

NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Jaučiu, kad man sunkiai sekasi kontroliuoti savo emocijas.
Taip emociškai sureaguoju, kad neatpažįstu savęs.
Susierzinu, kai kas nors vyksta ne taip, kaip norėčiau.
Susinervinu ir nusimenu be priežasties.
Netyčia galiu perdėtai emociškai reaguoti.

Pasirinkite Jums labiausiai tinkamą atsakymo variantą. ✪

NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Man sunku užmigti arba išmiegoti visą naktį.
Aš linkęs(-usi) nerimauti.
Jaučiu įtampą ir stresą.
Jaučiu nerimą arba patiriu panikos priepuolių.
Mane trikdo triukšmas ir minia.
Mane vargina smarkus širdies plakimas ar skausmai krūtinėje.
Mane vargina skrandžio ir/arba žarnyno negalavimai.
Mane vargina galvos skausmai.
Mane vargina raumenų skausmai, pavyzdžiui, kaklo, pečių ar nugaros.
Aš dažnai sergu.

Toliau pamatysite surašytas šešias skirtingas akademines veiklas. Po kiekvienos veiklos rasite po tris klausimus apie ją, į kuriuos prašau atsakyti.

1. Kursinio rašymas


Jei kursinio darbo dar nerašėte, pildykite galvodami apie didelės apimties rašto darbą, kurį esate atlikę (referatą, laboratorinį darbą ar kt.).

1.1 Kokiu laipsniu atidėliojate šią veiklą? ✪

1.2 Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas sukelia Jums sunkumų? ✪

1.3 Kokiu laipsniu norėtumėte sumažinti šios veiklos atidėliojimą? ✪

2. Mokymasis egzaminams

2.1 Kokiu laipsniu atidėliojate šią veiklą? ✪

2.2 Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas sukelia Jums sunkumų? ✪

2.3 Kokiu laipsniu norėtumėte sumažinti šios veiklos atidėliojimą? ✪

3. Užduotos savaitinės medžiagos studijoms skaitymas, savaitinių namų darbų darymas


3.1 Kokiu laipsniu atidėliojate šią veiklą? ✪

3.2 Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas sukelia Jums sunkumų? ✪

3.3 Kokiu laipsniu norėtumėte sumažinti šios veiklos atidėliojimą? ✪

4. Administracinių akademinių reikalų tvarkymas: registracija dalykams, studento pažymėjimo gavimas, knygų į biblioteką grąžinimas, įvairių formų užpildymas ir kt.

4.1 Kokiu laipsniu atidėliojate šią veiklą? ✪

4.2 Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas sukelia Jums sunkumų? ✪

4.3 Kokiu laipsniu norėtumėte sumažinti šios veiklos atidėliojimą? ✪

5. Lankomumas: paskaitų lankymas, susitikimas su kursinio vadovu, susitikimas su dėstytoju ir pan.

5.1 Kokiu laipsniu atidėliojate šią veiklą? ✪

5.2 Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas sukelia Jums sunkumų? ✪

5.3 Kokiu laipsniu norėtumėte sumažinti šios veiklos atidėliojimą? ✪

6. Kita su universitetu susijusi veikla: dalyvavimas universiteto renginiuose, įvairių įsipareigojimų grupės draugams ar universiteto darbuotojams atlikimas, bendras studijų organizavimas ir kt.

6.1 Kokiu laipsniu atidėliojate šią veiklą? ✪

6.2 Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas sukelia Jums sunkumų? ✪

6.3 Kokiu laipsniu norėtumėte sumažinti šios veiklos atidėliojimą? ✪

Prisiminkite paskutinį kartą, kada Jums nutiko aprašytoji arba panaši situacija. Jei tokios situacijos nebuvo, įsivaizduokite šią situaciją: semestro pabaiga, netrukus reikia pristatyti parašytą kursinį darbą, kuris buvo užduotas semestro pradžioje. Jūs dar nepradėjote jo rašyti. Toliau rasite surašytas priežastis, kodėl Jūs vis atidėliojote šios užduoties darymą. Įvertinkite kiekvieną iš priežasčių penkiabalėje skalėje pagal tai, kaip gerai ji atspindi, kodėl Jūs tuo metu atidėliojote kursinio darbo rašymą. ✪

Visai neatspindi, kodėl aš atidėliojau Šiek tiek atspindi, kodėl aš atidėliojauVidutiniškai atspindi, kodėl aš atidėliojauDidele dalimi atspindi, kodėl aš atidėliojauLabai atspindi, kodėl aš atidėliojau
Jūs nerimavote, kad kursinio vadovui nepatiks Jūsų darbas.
Jums buvo sunku apsispręsti, ką įtraukti į kursinį darbą, o ko - ne.
Jūs laukėte, kol mokslo draugas parašys savąjį darbą, kad galėtų duoti Jums naudingų patarimų.
Jūs turėjote padaryti labai daug kitų dalykų.
Jums reikėjo, kad kursinio vadovas suteiktų Jums tam tikros informacijos, bet nedrįsote jo klausti.
Jūs nerimavote, kad galite gauti blogą pažymį.
Jus piktino turėjimas daryti tai, ką liepė kiti žmonės.
Jūs manėte, kad per mažai žinote, kad galėtumėte parašyti kursinį darbą.
Jums labai nepatinka kursinių darbų rašymas.
Jūs jautėtės labai apkrautas dėl šios užduoties.
Jums buvo sunku prašyti informacijos iš kitų žmonių.
Jūs laukėte to malonaus jaudulio, kuris turėjo kilti atliekant šią užduotį paskutinę minutę.
Jūs niekaip negalėjote pasirinkti vienos iš daugelio temų.
Jūs jaudinotės, kad jei gerai parašysite kursinį darbą, Jūsų bendramoksliai Jumis pasipiktins.
Jūs nepasitikėjote savo jėgomis, kad galite gerai parašyti šį darbą.
Jūs neturėjote pakankamai energijos pradėti užduotį.
Jums trukdė jausmas, kad tiesiog per ilgai užtrunka parašyti kursinį darbą.
Jums patiko iššūkis laukti iki galutinio užduoties atlikimo termino.
Jūs žinojote, kad Jūsų bendramoksliai taip pat dar nepradėjo rašyti kursinio darbo.
Jus žeidžia, kai kas nors Jums nustato darbų atlikimo galutinius terminus.
Jūs nerimavote, kad nepateisinsite savo paties lūkesčių.
Jūs jaudinotės, kad jei gausite gerą pažymį, ateityje žmonės dės į Jus dideles viltis.
Jūs laukėte kol kursinio vadovas suteiks Jums daugiau informacijos apie darbą.
Jūs nustatėte sau labai aukštus standartus ir bijojote, kad Jums nepavyks jų pasiekti.
Jūs tiesiog tingėjote rašyti kursinį darbą.
Jūsų draugai Jus spaudė daryti kitus dalykus.