Baigiamojo darbo apklausa: Informacija apie restoranų pasirinkimus ir komunikaciją socialiniuose tinkluose

Gerbiamas respondente,

Esiu SMK Aukštosios mokyklos trečio kurso Marketingo ir reklamos kūrimo studijų programos studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą, o ši apklausa yra svarbi jo dalis.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kaip potencialūs klientai ieško informacijos apie maitinimo įstaigas, kokias laisvalaikio veiklas renkasi, bei kokios išskirtinės patirtys juos labiausiai traukia. Jūsų atsakymai padės geriau suprasti, kaip restoranai galėtų efektyviau pritaikyti savo komunikaciją ir pasiūlymus pagal klientų poreikius.

Apklausa yra visiškai anoniminė, o surinkti duomenys bus naudojami tik apibendrintai mokslinio tyrimo tikslais. Apklausos užpildymas truks ne ilgiau kaip 5 minutes.

Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžiaus grupė:

2. Jūsų lytis:

3. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie restoranus ar atsiliepimus? (Galite pažymėti kelis variantus)

4. Kiek dažnai renkatės naujas vietas, kur valgyti (restoranus, kavines ir pan.)?

5. Kiek jums svarbu, kad restoranas turėtų aktyvią komunikaciją socialiniuose tinkluose?

6. Kurį turinio tipą socialiniuose tinkluose labiausiai atkreipiate dėmesį renkantis, kur eiti pavalgyti? (Galite pasirinkti kelis variantus)

7. Ar kada nors pasirinkote restoraną remdamiesi tuo, ką matėte socialiniuose tinkluose?

8. Ar esate matę ar susidūrę su UAB „Wow Foods“ turiniu socialiniuose tinkluose?

9. Ką, jūsų nuomone, UAB „Wow Foods“ galėtų patobulinti savo komunikacijoje socialiniuose tinkluose?

10. Koks yra Jūsų išsilavinimas?

11. Kokios yra Jūsų mėnesinės pajamos?