Baigiamojo darbo apklausa

Esu Vilniaus kolegijos Reklamos vadybos studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą ir kviečiu Jus išsakyti savo nuomonę, atsakant į pateiktus anketos klausimus.

 

Apklausos tikslas sužinoti kuri platforma Facebook ar elektroninis paštas rinkodaros tikslais yra palankesnė skatinti pardavimus.

 

Apklausa yra visiškai anoniminė ir konfidenciali, respondentų atsakymai ir apklausos rezultatai bus panaudoti baigiamojo darbo rezultatams pasiekti.

 

Nuoširdžiai dėkoju už skirtą laiką atsakant į klausimus!

 

Anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pareigos:

Ar naudojatės elektroniniu paštu ir Facebook ?

Kaip dažnai naudojates komunikacijos platformomis ?

Kurioje platformoje labiau susidomite paslaugomis ar produktais sužinoję apie juos:

Kokie elektroninio pašto ar Facebook turinio tipai labiausiai skatina Jus susidomėti paslauga ar produktu?

Ar esate kada nors įsigiję paslaugą ar produktą po to, kai sužinojote apie ją per elektroninį paštą?

Ar esate kada nors įsigiję paslaugą ar produktą po to, kai sužinojote apie ją per Facebook?

Kuris kanalas Jums asmeniškai atrodo priimtinesnis informuojant apie pasiūlymus ir skatinant veiksmus ?

Kurio kanalo pateikta informacija labiau įtikina jus dėl paslaugos ar produkto kokybės?

Kuris kanalas, Jūsų manymu, pateikia pasiūlymus, labiau pritaikytus Jūsų poreikiams ?

Ar esate linkę ieškoti daugiau informacijos apie paslaugą po to, kai sužinote apie ją per:

Ar komentarų skiltis Facebook'e prie reklaminių pasiūlymų daro įtaką jūsų sprendimui įsigyti paslaugą ar produktą?

Ar pasiūlymo pateikimas elektroniniame pašte ar Facebook daro įtaką Jūsų sprendimui pirkti?

Jei atsakėte, kad daro įtaką pirkimui, kas būtent lemia šį sprendimą?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą