Avalynės tinklo DANIJA klientų įpročių ir poreikių analizė

Gerbiama(-as) respondente,

Esu Vilniaus kolegijos tarptautinio verslo bakalauro studijų I kurso studentė. Šia apklausa siekiama išanalizuoti avalynės tinklo DANIJA klientų apsipirkimo įpročius, atlikti klientų poreikių analizę. Apklausa yra anoniminė, jos rezultatai nebus publikuojami viešai ir bus naudojami tik tyrimo tikslais. 

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Įveskite TIK skaičių

Jūsų pajamos? ✪

Kiek vidutiniškai išleidžiate batams per ketvirtį (3 mėn. laikotarpį)? ✪

Kokie DU kriterijai Jums svarbiausi renkantis batus? ✪

Pasirinkite TIK DU kriterijus

Kaip dažnai apsiperkate avalynės tinkle DANIJA? ✪

Avalynės tinklo DANIJA lojalumo sistemos vertinimas: ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sunku pasakyti
Sutinku
Visiškai sutinku
Naudojuosi klientų lojalumo programos siūlomomis nuolaidomis
Pastebiu, jog naudodamasi(-is) lojalumo programos nuolaidų kortele sutaupau daugiau
Dabartinės lojalumo programos pasiūlymais yra lengva ir patogu naudotis
Parduotuvėje perku ir lankausi nepaisant lojalumo programos siūlomų nuolaidų
Esu patenkinta(-as) lojalumo programa apskritai

Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas: ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sunku pasakyti
Sutinku
Visiškai sutinku
Parduotuvėje visada gaunu man reikalingą pagalbą
Darbuotojai elgiasi maloniai ir profesionaliai
Turiu pakankamai laiko apsižvalgyti prieš darbuotojui man pasiūlant pagalbą

Parduotuvėse DANIJA dažniausiai lankausi: ✪

Ar apsiperkate internetinėje avalynės tinklo DANIJA parduotuvėje? ✪

Kokio tipo batus perkate/keičiate dažniausiai?  ✪

Pvz. sezoniniai batai, sportinė avalynė, aukštakulniai/bateliai ir pan.