Userdekada
Results343
Vieša
Pranešti

Aukštųjų mokyklų reklamos įtaka individo apsisprendimui, kur stoti

 

Kazimiero Simonavičiaus universiteto (KSU) studentai vykdo apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti, kokiais kanalais moksleivius pasiekia informacija apie studijas. Ši anketa yra anoniminė, tai yra KSU studentai tyrimui naudos tik apibendrintus duomenis. Dėkojame už nuoširdžius atsakymus.

 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Kokiais informacijos kanalais ieškote informacijos apie studijų programas, aukštąsias mokyklas?Privalomas
Kaip informacija apie aukštąsias mokyklas Jus pasiekia mokykloje?Privalomas
Kokios aukštosios mokyklos reklama Jums įsiminė?Privalomas
Kokios aukštosios mokyklos reklamą matote dažniausiai?Privalomas
Kokia informacija renkantis, kur studijuoti Jums aktualiausia?Privalomas
Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Studijų trukmė
Studijų kaina
Įstojimo kriterijai
Studijų kokybė
Dėstomi dalykai
Karjeros perspektyvos
Dėstytojų kompetencija
Aukštosios mokyklos įvaizdis
Tarptautinių mainų galimybės
Kokią įtaką aukštųjų mokyklų reklama daro Jūsų apsisprendimui studijuotiPrivalomas
Kokios informacijos apie studijų programas, aukštąsias mokyklas Jums trūksta?
Įvertinkite, kiek įtakos Jūsų pasirinkimui, kur studijuoti turės:Privalomas
Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Televizija
Internetas
Radijas
Spauda
Viešoji nuomonė
Tėvų nuomonė
Draugų nuomonė
Jūsų lytis?Privalomas
Iš kokio Jūs miesto?
Kokioje mokykloje mokotės / mokėtės?