Aukštųjų mokyklų reklamos įtaka individo apsisprendimui, kur stoti

 

Kazimiero Simonavičiaus universiteto (KSU) studentai vykdo apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti, kokiais kanalais moksleivius pasiekia informacija apie studijas. Ši anketa yra anoniminė, tai yra KSU studentai tyrimui naudos tik apibendrintus duomenis. Dėkojame už nuoširdžius atsakymus.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokiais informacijos kanalais ieškote informacijos apie studijų programas, aukštąsias mokyklas? ✪

Kaip informacija apie aukštąsias mokyklas Jus pasiekia mokykloje? ✪

Kokios aukštosios mokyklos reklama Jums įsiminė? ✪

Kokios aukštosios mokyklos reklamą matote dažniausiai? ✪

Kokia informacija renkantis, kur studijuoti Jums aktualiausia? ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbu Nei svarbu, nei nesvarbu SvarbuLabai svarbu
Studijų trukmė
Studijų kaina
Įstojimo kriterijai
Studijų kokybė
Dėstomi dalykai
Karjeros perspektyvos
Dėstytojų kompetencija
Aukštosios mokyklos įvaizdis
Tarptautinių mainų galimybės

Kokią įtaką aukštųjų mokyklų reklama daro Jūsų apsisprendimui studijuoti ✪

Kokios informacijos apie studijų programas, aukštąsias mokyklas Jums trūksta?

Įvertinkite, kiek įtakos Jūsų pasirinkimui, kur studijuoti turės: ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Televizija
Internetas
Radijas
Spauda
Viešoji nuomonė
Tėvų nuomonė
Draugų nuomonė

Jūsų lytis? ✪

Iš kokio Jūs miesto?

Kokioje mokykloje mokotės / mokėtės?