Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
84
prieš daugiau nei 20m
Žymės
sveikata
dain
Pranešti
Pranešta
Auklėjimo įtaka
Rašau diplominį darbą apie darbdavių elgesio su darbuotojais etiškumą. Ši anketa skirta vienos iš priežasčių analizei. Būčiau labai dėkinga, jei užpildytumėte.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
Vaikystėje, norėdami paveikti jūsų elgesį norima linkme, tėvai dažniausiai pasitelkdavo:
1. Nuoširdų prašymą, nepereinantį į grasinimus, įsakinėjimus, bausmes;
2. Sandėrį: tu padarysi - aš tau leisiu (duosiu, vesiuos);
3. Prašymą, pereinantį į įsakymą;
4. Atvirą grasinimą ko nors neduoti, užploti ir pan.
5. Fizines bausmes
Ar manote, kad tėvai ugdė jus kaip asmenybę, gerbdami jūsų nuomonę, jausmus, privatumą?
1. Vaikai turi paklusti tėvams ir laikytis jų taisyklių;
2. Ne, bet juos suprantu, nes jie auklėjo kaip sugebėjo, linkėdami gero;
3. Ne, jaučiu dėl to nuoskaudą;
4. Taip
Ar naudojate jūsų tėvų metodus auklėdami savo vaikus?
1. Auklėju tais pačiais metodais ir manau, kad teisingai darau;
2. Norėčiau auklėti kitaip, tačiau nesąmoningai grįžtu prie senųjų metodų;
3. Auklėju kitais metodais;
4. Neturiu vaikų.
Ar tėvų elgesys su jumis vaikystėje turėjo (turi) įtakos pasitikėjimui savimi?
1. Taip, turėjo teigiamos įtakos;
2. Taip, turėjo neigiamos įtakos;
3. Ne
Ar tėvų elgesys su jumis vaikystėje turėjo (turi) įtakos jūsų bendravimo stiliui su kitais žmonėmis?
1. Taip, turėjo teigiamos įtakos;
2. Taip, turėjo neigiamos įtakos;
3. Ne
Kai mokėtės, kaip galėtumėte apibūdinti vidurinėje mokykloje vyravusį mokytojų požiūrį į mokinius?
1. Skatinamas kūrybiškumas, naujos idėjos, laisvas nuomonės reiškimas;
2. Nemėgstami pernelyg judrūs, kupini idėjų, mėgstantys paprieštarauti ir pasiginčyti mokiniai;
3. Skatinamas paklusnumas, netoleruojama nuomonių įvairovė.
Kaip galėtumėte apibūdinti santykius tarp dėstytojų ir studentų aukštojoje/aukštesniojoje mokykloje?
1. Bendradarbiavimu, pagarba ir pasitikėjimu grįsti santykiai;
2. Simpatijų-antipatijų principu dėstytojai nustato nevienodus reikalavimus ir vertinimo sistemą;
3. Dėstytojo mėginimas pabrėžti savo viršesnę padėtį ir studento priklausomybę nuo vertinimo;
4. Nesimokiau;
Ar sugebate nuoširdžiai pripažinti kito žmogaus pasiekimus, padėti jam realizuoti savo galimybes?
1. Manau, kad kiekvienam žmogui labiausiai rūpi jis pats ir kito sėkmei giliai širdy jis abejingas;
2. Norėčiau turėti tokį sugebėjimą, tačiau man sunku pripažinti, kad kitam sekasi geriau negu man;
3. Ne, nes bijau konkurencijos;
4. Skatinu žmogų, jei matau, kad jis talentingas ir galiu jam kuo nors padėti;
Ar manote, kad kiekvienas žmogus turi vienodas teises į lygybę, laisvę, aprūpintą gyvenimą, laimę?
1. Kai kurie žmonės yra kvaili, lėti, nuobodūs ir neverti geresnio gyvenimo - už save reikia kovoti;
2. Visi žmonės turi vienodas prigimtines teises;
Jei neradote tinkamo varianto atsakymui į kurį nors klausimą, prašau pateikite savo nuomonę čia.
Jūsų užimamos pareigos
Įmonės, kurioje dirbate, veiklos sritis
Lytis
Vyras
Moteris
Amžius
18-25;
25-35;
35-45;
45-55;
55 ir daugiau
Siųsti atsakymą