AUGA group marketingo kompleksų elementų analizė

Sveiki, esame Kauno kolegijos Verslo fakulteto Organizacijų vadybos studijų programos pirmo kurso studentai Dominykas, Simona, Eivilė. Mes atliekame apklausą, kurios tikslas yra išanalizuoti AUGA group marketingo komplekso elementus: prekę, kainą, paskirstymą, rėmimą. Ši apklausa yra anonimiška, konfidenciali ir užtruks keletą min. Surinkti duomenys bus naudojami studijų darbams. Ačiū už jūsų laiką.

Jeigu nežinote AUGA group įmonės ir jų produktų, tai nepildykite šios anketos.

Iškilus klausimams, susijusiems su anketa, galite kreiptis elektroniniu paštu: [email protected] [email protected] [email protected]

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokius AUGA group įmonės produktus žinote? ✪

2. Ar šios įmonės produktai atsiranda jūsų prekių krepšeliuose? ✪

3. Kaip dažnai perkate šios įmonės prekes? ✪

4. Jeigu pažymėjote, kad šios įmonės produktų neperkate, parašykite kodėl.

5. Ar produkto pirkimą lemia vieta, kurioje produktas yra parduodamas, jeigu manote, kad taip, parašykite kodėl? ✪

6. Kur perkate AUGA group prekes? ✪

7. Dėl kokių priežaščių renkatės AUGA group prekes? ✪

8. Ar rekomenduotumėte AUGA group prekes kitiem žmonėm? ✪

9. Ar teko jums pirkti būtent šį jogurtą? ✪

9. Ar teko jums pirkti būtent šį jogurtą?

10. Iš kur sužinojote apie šį jogurtą? ✪

10. Iš kur sužinojote apie šį jogurtą?

11. Ar pirktumėte šį jogurtą atsižvelgiant į 10 klausime matytą reklamą? ✪

12. Kokia yra jūsų nuomonė apie 350 gramų talpos jogurto vidutinę, reguliarią kainą, kuri yra apie 2 eurus. ✪

13. Įvertinkite 350 gramų jogurto pakuotės kriterijus, nuo 1 iki 5, kai 1 yra labai blogai, 2 yra blogai, 3 yra neutralu, 4 yra gerai, o 5 yra labai gerai. ✪

12345
Pakuotės dydis
Pakuotės išskirtinumas
Informacijos pateikimas pakuotėje
Pakuotės tvarumas

14. Kokia jūsų lytis? ✪

15. Koks jūsų amžius? ✪

Ačiū už jūsų laiką