Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
35
prieš beveik 15m
biruter
Pranešti
Pranešta
Auditui 2009
1.2.1. Asmenybės raidos lūkesčiai.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
1.Kaip mokykloje vykdoma dalykų integracija?
a) Nuosekliai, padedant mokinio asmenybei tobulėti visapusiškai.
b) Ne visados mokytojams pavyksta dalykus integruoti.
c) Mokomieji dalykai nėra integruojami.
d) Mokykloje nepakankamas dėmesys skiriamas dalykų integracijai.
2. Kaip mokykloje vykdomas ugdomosios veiklos diferencijavimas ir individualizavimas?
a) Jis skatinamas. Užtikrinama galimybė kiekvieno mokinio savitumui skleistis.
b) Mokiniams sudaryta per mažai galimybių pasirinkti pasirenkamuosius dalykus ir dalykų modulius.
c) Jis vykdomas. Tačiau mokiniams ne visados sudaryta galimybė savitumui atsiskleisti.
3. Ar mokykloje formuojama mokinių asmenybė dalyvaujant projektinėje viekloje?
a) Taip. Mokykla kuria programas ir dalyvauja programose, projektuose, akcijose, orientuotose tenkinti mokinio, kaip besiugdančios asmenybės lūkesčius.
b) Kartais. Mokykla retai kuria programas ir dalyvauja programose, projektuose, akcijose, orientuotose tenkinti mokinio, kaip besiugdančios asmenybės lūkesčius.
c) Ne. Mokykla nedalyvauja programose ir projektuose, akcijose, orientuotose tenkinti mokinio, kaip besiugdančios asmenybės lūkesčius.
4. Ar mokiniai gali rinktis pasirenkamuosius dalykus ir dalykų modulius?
a) Taip. Mokykloje gausi pasirenkamųjų dalykų ir dalykų modulių pasiūla.
b) Taip. Tačiau mokyloje per mažai galimybių pasirnkti dalykus ir dalykų modulius.
c) Ne.Mokykloje nėra galimybės pasirinkti mokomųjų dalykų ir dalykų modulių.
5. Ar mokykloje vykdoma mokinių, jų tėvų apklausa apie asmenybės raidos lūkesčių tenkinimą?
- pasirinkti -
a) Taip.
b) Ne.
c) Kartais.
6. Ar mokyloje teikiama socialinė – pedagoginė pagalba?
a) Taip.
b) Ne.
c) Kartais, nes mokykloje trūksta specialistų socialinei ir pedagoginei pagalbai teikti.
7. Mokyklos tikslai:
a) yra beveik neįgyvendinami ir nepadeda pasiekti įsivaizduojamos asmenybės socialinio ir moralinio tobulėjimo vizijos.
b) ir jų įgyvenimas padeda pasiekti socialinio ir moralinio tobulėjimo viziką.
c) dažnai įgyvendinami, ir jų įgyvendinimas padeda pasiekti socialinio ir moralinio tobulėjimo viziją.
8. Ar mokykloje ugdymas vyksta saugioje aplinkoje?
a) Taip. Mokykloje saugu.
b) Ne. Mokykloje nesijaučiu saugiai.
c) Nevisados ir nepakankamai saugioje.
9. Ar mokykloje mokytojai pasitiki mokiniais?
a) Taip.
b) Ne.
c) Tik kai kuriais. Dauguma ne.
10. Kokie yra mokinio ir mokytojo santykiai?
a) Pozityvūs ir paremti tarpusavio pagarba ir supratimu.
b) Nėra pozityvūs, vyrauja įtampa ir nesusikalbėjimas.
c) Dalykiški, dažnai trūksta tarpusavio susikalbėjimo.
11. Kaip veikia mokinių skatinimo sistema?
a) Skatinimo sistema suteikia mokiniams užimti aktyvią ir prasmingą gyvenimo poziciją.
b) Mokykloje tik kartais pastebimi mokinių pasiekimai ir nevisada mokiniai skatinami tobulėti.
c) Skatinimo sistema kartais padeda mokiniams užimti aktyvią ir prasmingą gyvenimo poziciją.
12. Kaip vertinate mokytojų asmeninę ir profesinę kompetenciją?
a) Dauguma mokytojų yra didelės asmenybės ir turi aukštą profesinę kompetenciją.
b) Kai kuriems mokytojams trūksta profesinės kompetencijos.
c) Daugumai ugdytojų nepakankama asmeninė ir profesinė kompetencija.
13. Mokyklos popamokinėje veikloje :
a) Sudarytos labai geros sąlygos mokinių saviraiškai ugdytis.
b) Sudarytos pakankamai geros sąlygos mokinių saviraiškai ugdytis.
c) Nėra sudaryta sąlygų mokinių saviraiškai ugdytis.
14. Kaip vertinate pedadogų parenkamą integruotą ugdymo turinį?
a) Turinys planuojamas atsižvelgiant į mokinio individualias savybes, ugdymo uždavinius, raidos programą.
b) Pasirenkant ugdymo turinį ir planuojuant jį neatsisžvelgiama į individualias mokinio savybes.
c)Turinys planuojamas ne visada atsisžvelgiant į individualias mokinio savybes bei raidos programą.
Kurioje klasėje mokinatės?
- pasirinkti -
10
9
8
6-7
Jūsų lytis?
mergina
vaikinas
Siųsti atsakymą