ATSINAUJINANČIŲ ŠALTINIŲ NAUDOJIMAS PREKĖS ŽENKLO KOMUNIKACIJOJE

18. Kokią emociją ar jausmus Jums sukuria ši "Apple" prekės ženklo komunikacija?

  1. sukuria jausmą, kad viskas yra daroma dėl reklamos. Taip jau yra, kad reiktų į viską labai kritiškai ir šiek net iš pesimistinės pusės žiūrėti į tokias reklamas mano manymu.
  2. Sukelia neigiamas emocijas, nes Apple ne pats tvariausias verslas, jie išmeta daug savo produktų. Man sukelia neigiamas emocijas, nes tai yra melas
  3. man visos tos kampanijos su zalumu, primena stipru greenwashinga ir sunku patiket kad visi jau eme ir tapo zali :) manau tai labiau marketinginis triukas
  4. Greenwashing
  5. Smagu matyti, kad prekės ženklas parodo, jog myli planetą ir ja rūpinasi bei rodo pavyzdį konkurentams
  6. Sukelia geras emocijas ir norisi matyti daugiau pavyzdžių ir reklamų šia tema. Nes kartais gali nepastebėti netgi to. Turėtų būti atskiras ženklas nurodantis, kad šias prekės ženklas naudoja žaliąją energiją. Ypač kai užeini į jų puslapį.
  7. Taip pat tai mane galbūt paskatintų įsigyti būtent apple produkciją, o ne jų konkurentus
  8. Nors pažymėjau pirmą atsakymą (kad sukuria pasitikėjimo jausmą), norėčiau dar pridurti, jog vis dėlto man asmeniškai trūksta šiek tiek daugiau paaiškinimo, kokiu būdu jie tausoja gamtą. Ar jie perdirba medžiagas, ar gamybos procese naudoja atsinaujinančius energijos šaltinius, ar skatina neišmesti senos Apple technikos? Begalė įvairių variantų, o reklamoje to nesimato. Pernelyg klišinis ir standartinis minties pateikimas, simbolių parinkimas.