ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYLINKĖS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

10. Pateikite pastabas ir pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo gerinimo teisme:

  1. Karantinas yra karantinas. Turime tenkintis nuotoliniu aptarnavimu
  2. -
  3. Su kuo aš bendravau - siūlau mokytis komunikacijos meno, daug turėti žinių, o ne tik automatiškai/šabloniškai atbarbenti tekstą ir daugiau nieko ,,nežinau".
  4. Neturiu.
  5. Pastabų nėra.
  6. Viskas gerai.
  7. Tegul sekretorė, prieš siūsdama kvietimą į teismą įsitikina ar elektroninis pašto adresas tikrai atitinka gavėją.
  8. Galėtu buti neigaliesem, su neigaliojo vezimeliu skirta užkilimo platforma
  9. Laukiamojo patalpos mažos, sėdimų vietų nedaug.
  10. NĖRA KOMENTARO