ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Kauno visuomenės sveikatos centre (toliau – Centre), siekiant pagerinti asmenų aptarnavimo kokybę ir užkirsti kelią neteisėtiems įstaigos darbuotojų veiksmams, atliekamas asmenų aptarnavimo kokybės vertinimas. Jūs galite anonimiškai pareikšti nuomonę apie prašymų nagrinėjimą ir aptarnavimo kokybę, užpildydami šią anketą.

Kokiu būdu kreipėtės į įstaigą?

Kur kreipėtės dėl įstaigos teikiamų paslaugų?

Kokiu būdu gavote informaciją apie įstaigos teikiamas paslaugas?

Kokiu klausimu kreipėtės į įstaigą?

Ar esate pakankamai informuotas (-a) apie įstaigos darbo laiką?

Ar Jums patogus įstaigos nustatytas asmenų aptarnavimo laikas?

Ar Jums tenka ilgai laukti priėmimo?

Ar Jus Priimamojo darbuotojai aptarnavo mandagiai?

Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai?

Ar Jums rūpimi klausimai išspręsti pakankamai kvalifikuotai?

Ar esate patenkinti įstaigos suteiktomis administracinėmis paslaugomis?

Kaip vertinate įstaigos teikiamas paslaugas ir atliekamas funkcijas?

Ar susidurėte su korupcijos apraiškomis atvykę į įstaigą?

Kokios informacijos apie įstaigos veiklą ir teikiamas paslaugas labiausiai trūksta?

  1. Buvau atvykus del rupymu klausymu tai darbuotoja gal 15 min. su kazkuo telefonu kalbejo apie suni nors mate kad laukiame. Butu linksma jei nebutu liudna.liudna.

Jūsų pastabos ir pasiūlymai

  1. Kad nera ka ir pridurt .
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą