ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE VERTINIMO ANKETA

Jūsų pasiūlymai, pageidavimai, rekomendacijos, pagyrimai ir skundai

  1. Pamokykyte Rastenienę kalbos kultūros
  2. Savivaldybės administracijos darbuotojai kartais per daug laiko sugaišta nepagrįstoms kai kurių gyventojų pretenzijoms nagrinėti. Centrinė valdžia neatsižvelgia į realią padėtį mažose savivaldybėse. Linkiu visiems daugiau pagarbos ir pasitikėjimo (žmonėms ir visų lygių valdžios atstovams)
  3. Ne visada atsakoma į klausimą internetu.
  4. Administracijos darbuotojai dirba puikiai! Nuostabūs ir šaunuoliai, sėkmės ir ištvermės jiems visur ir visada!
  5. Visi kiti speciastai į kuriuos kreipiausi buvo labai malonūs. Galbūt reiktų didinti kompetenciją vedėjos.
  6. Esu įsitikinusi jog dauguma atvejų darbuotojai tinkamai elgiasi , tačiau retkarčiais atsitinka įvairūs neetiški epizodai kai pradedama vieni kitus kaltinti vietoj to , kad būtų ieškoma sprendimo. Rekomendacija nenusiminti tiems kurie patyrė nemalonumus, bet taisyti savo klaidas ir būsit palaiminti. Pagyrimus siunčiu kiekvienam ,kuris sąžiningai atlieka savo paeigas ir pajegia suprasti savo kompetencijos ribas, neperžengti jas, kad nebūtų iškreiptas teisojo reikalas. Skundas: dabartinė situacija nėra lengva, nes silpnesniojo poreikiai dažniausiai nukenčia. Dėkoju už suteiktą galimybę pareikšti nuomonę.
  7. Daugiau skaidrumo turizmo inf centre
  8. Būtų malonu ir patogu, jeigu atsiliepiant telefonu, iš karto pasakytų su kuo kalbama (bent skyriaus pavadinimas).
  9. Kreipiantis į administracijos darbuotojus informacija visa buvo suteikta is karto, issami. Darbuotojai savo darbą ismano, kompetetingi, mandagus.
  10. Siuntinėjimas iš vienos institucijos po kelis kartus, tai parašo, tai pažymos. Po mėnesio vėl tas pats, nors pažyma pristatyta, ir tuo pačiu klausimu ir už praėjusius metus. Taigi nieko nekeičia. Nepasitikėjimas klientu, Reikalavimai, kurie kaip vėliau paaiškėja, nebūtini.