ASMENŲ APTARNAVIMAS „VIENO LANGELIO“ PRINCIPU VIEŠOJO ADMINISTRAVIMO INSTITUCIJOSE

Šiaulių universiteto Socialinių mokslų fakulteto Viešojo administravimo specialybės studentė Edita Sereikaitė-Grigienė vykdo tyrimą, koks jūsų požiūris į asmenų aptarnavimą ir jų prašymų nagrinėjimą viešojo administravimo institucijose. Jūs esate geriausi nagrinėjamos problemos ekspertai, todėl prašyčiau Jūsų dalyvauti atliekant tyrimą ir atsakyti į kai kuriuos pateiktus klausimus. Anketa anoniminė, todėl tikiuosi, kad drąsiai išsakysite savo nuomonę. Jūsų nuomonė bus apibendrinta ir panaudota baigiamajame bakalauriniame darbe, o taip pat tyrimo metu gauti duomenys gali būti panaudoti asmenų aptarnavimo „vieno langelio“ principu gerinimui.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų amžius (metais)?

2. Jūs esate?

3. Koks Jūsų išsilavinimas?

4. Kokia Jūsų tautybė?

5. Jūsų darbo vieta?

6. Kaip dažnai kreipiatės į valstybės ar savivaldybės įstaigas per paskutiniuosius dvyliką mėnesių ?

7. Kokiu klausimu kreipėtės ?

8. Kas Jus priėmė ir aptarnavo institucijoje ?

9. Kokia forma kreipėtės ?

10. Kuriuos iš žemiau išvardytų teiginių apie asmenų aptarnavimo „vieno langelio“ principu būklę toje įstaigoje, kurioje lankotės dažniausiai, Jūs laikytumėte teisingais ?

NesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuSutinku
Aptarnauja greitai, mandagiai, dalykiškai
Aptarnaujantis darbuotojas suteikia kvalifikuotą informaciją
Tinkamai įrengtos asmenų aptarnavimo patalpos
Aptarnaujantis darbuotojas nemoka bendrauti
Įstaigoje nėra jokios informacijos apie asmenų aptarnavimą
Prie įstaigos yra automobilių stovėjimo aikštelė
Dėl kompetencijos stokos priimantis darbuotojas atvykusį asmenį siunčia į įstaigos skyrių
Asmenis priimantis darbuotojas priima tik raštu pateiktus prašymus, pareiškimus, tačiau nesprendžia kreipimosi žodžiu
Dėl įstaigos darbuotojo ligos atvykusiam asmeniui siūloma skundą, prašymą pateikti po 30 dienų
Įstaigos darbuotojai gerbia besikreipiančius asmenis, sąžiningai atlieka savo pareigas
Įstaigos darbuotojai reikalauja nereikalingos informacijos apie atvykusį asmenį, o atsakymus teikia tik raštu

11 . Jūsų nuomone, reikalingas „vieno langelio“ padalinys įstaigoje?

12. Ar skundą pateikus raštu atsakymą gaudavote per 20 darbo dienų ?

13. Ar suteikiama reikalinga pagalba raštu pateikiant prašymą atvykus į įstaigą ?

14. Ar iš įstaigos raštu gautą atsakymą esate skundęs teismui ?

15. Kaip sužinojote apie asmenų aptarnavimą „vieno langelio“ principu?

Jeigu informaciją radote įstaigos tinklalapyje, ar ji buvo išsami ?