ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ POPANDEMINIAI PRIEINAMUMO POKYČIAI: RADVILIŠKIO SAVIVALDYBĖS ATVEJIS

Esu Vilniaus universiteto, Viešojo administravimo studijų programos studentė Justina Ralytė, atlieku tyrimą, kurio tikslas ištirti asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą Radviliškio savivaldybėje praėjus penkiems metams po pandemijos. 

Jūsų pateikti atsakymai bus naudojami vertinant asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą Radviliškio savivaldybėje. Duomenys bus analizuojami apibendrintai, neidentifikuojant asmens. Tokiu būdu konfidencialumas yra garantuojamas.

Į klausimus prašau atsakyti tik tuos asmenis, kurie gyvena Radviliškio savivaldybėje.

Dėkoju už atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kurioje sveikatos priežiūros įstaigoje Jūs esate užsiregistravęs?

2. Kokiomis sveikatos priežiūros paslaugomis jūs naudojatės ir kaip dažnai?

NesinaudojuRečiau nei kartą metuoseKartą metuoseKas mėnesįKas savaitę
Šeimos/vidaus gydytojo konsultacijomis
Gydytojų specialistų teikiamomis paslaugomis (chirurgo, traumatologo, gastroenterologo, kardiologo ir pan.)
Odontologų teikiamomis paslaugomis
Įvairiais tyrimais
Kitomis paslaugomis

3. Kokius pastebite sveikatos paslaugų teikimo trūkumus?

NepritariuNeturiu nuomonėsPritariu
Tenka ilgai laukti kol patenkama pas gydytojus
Sunku patekti pas norimus ir reikalingus specialistus
Sunku užsiregistruoti pas gydytojus internetu
Sunku užsiregistruoti pas gydytojus telefonu
Nepakankamas sveikatos priežiūros įstaigų personalo dėmesys
Informacijos stoka
Prasta sveikatos priežiūros įstaigos lokacija
Nėra jokių trūkumų

4. Ar jums teko už suteiktas paslaugas mokėti savo lėšomis?

5. Ar Jums buvo paaiškinta, kodėl turite mokėti už paslaugas?

6. Už kokias paslaugas Jūs mokėjote?

7. Dėl kokių priežasčių Jūs mokėjote už šias paslaugas?

8. Ar tai buvo oficialus mokėjimas?

9. Nurodykite mokėjimo dydį?

10. Kiek laiko užtrunkate, kol atvykstate į savo gydymo įstaigą?

11. Kokiu būdu dažniausiai atvykstate į įstaigą?

12. Kaip vertinate susisiekimą su įstaiga?

BlogaiVidutiniškaiGerai
Pėsčiomis
Nuosavu transportu
Viešuoju transportu

13. Ar Jus tenkina įstaigos darbo laikas?

14. Kokiu būdu dažniausiai registruojatės pas gydytoją?

15. Ar Jus tenkina registravimosi pas gydytojus tvarka?

16. Kiek laiko nuo užsiregistravimo momento Jums teko laukti savo eilės, vertinant paskutinį apsilankymą?

Patekau tą pačią dieną1-2 dienas1 savaitę2 savaitesMėnesįIlgiau negu mėnesį
Pas šeimos gydytoją
Pas specialios srities gydytoją

17. Kiek laiko Jums teko laukti kol buvote pakviestas į gydytojo kabinetą, vertinant paskutinį apsilankymą?

Pakvietė registracijos laiku10-30 min.30-60 min. Ilgiau negu 1 valandą
Pas šeimos gydytoją
Pas specialios srities gydytoją

18. Ar gydytojas Jums skyrė pakankamai laiko konsultacijai?

19. Ar Jus tenkina gydytojų darbo laikas?

20. Ar Jūs turite galimybę susisiekti su reikiamu gydytoju telefonu?

21. Kaip vertinate įstaigą ir jos teikiamas paslaugas?

BlogaiVidutiniškaiGerai
Turimą medicininę įrangą
Registratūros/laukimo patalpas
Patalpų išdėstymą, nuorodas
Įstaigos reputaciją
Paslaugas teikiantį personalą
Informacijos prieinamumą

22. Kas Jums kelia nepasitenkinimą šioje įstaigoje?

23. Kaip, Jūsų manymu, per paskutinius metus, kuomet šalyje buvo sustabdyta Covid-19 pandemija, pasikeitė sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas?

24. Kokie liekamieji padariniai išliko Jūsų sveikatos priežiūros užtikrinimui po Covid-19 pandemijos?

NesutinkuNeturiu nuomonėsIš dalies sutinkuVisiškai sutinku
Negaliu patekti į sveikatos priežiūros įstaigą kada noriu
Negaliu patekti pas šeimos gydytoją
Negaliu patekti pas gydytoją specialistą
Negaliu atlikti reikiamų tyrimų
Pailgėjo eilės pas reikiamus specialistus
Nesilankiau sveikatos priežiūros įstaigose

25. Jeigu pastebite kitus sveikatos priežiūros paslaugų trūkumus arba turite pasiūlymų prieinamumui gerinti, prašome pasidalinti:

26. Jūsų lytis:

27. Jūsų amžius:

28. Jūsų išsilavinimas:

29. Jūsų gyvenamoji vieta:

30. Jūsų mėnesio pajamos: