Asmens prekės ženklo panaudojimas kino industrijos komunikacijoje

Sveiki, esu Vytauto Didžiojo universiteto kūrybinių industrijų programos ketvirtojo kurso studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą tema "Asmens prekės ženklo panaudojimas kino industrijos komunikacijoje:, kuris yra skirtas bakalauro baigiamajam darbui. Tyrimo tikslas - nustatyti, kaip žymių žmonių naudojimas reklamuojant įvairius filmus veikia auditorijas ir jų sprendimą apsilankyti kine. Anketa yra anoniminė, jos rezultatai nebus viešai publikuojami.

Dėkoju už atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų gyvenamoji vieta: ✪

Jūs išsilavinimas: ✪

Jūsų socialinis statusas: ✪

Jūsų pajamos per mėnesį: ✪

Ar lankotės kino teatruose? Jei taip, kaip dažnai? ✪

Kokiais kanalais dažniausiai sužinote apie kino filmus? ✪

Ar prieš žiūrėdami dominantį kino filmą ieškote daugiau informacijos apie jį? (Jei atsakote neigiamai, sekantį klausimą praleiskite) ✪

Kur ieškote informacijos apie dominančius kino filmus?

Ar filmą reklamuojantys, jį rekomenduojantys žymūs asmenys padidina Jūsų susidomėjimą tuo kūriniu? ✪

Kokios filmą reklamuojančių ar jį rekomenduojančių asmenų savybės daro didžiausią įtaką to filmo pasirinkimui? (1 - labai maža įtaka, 5 - didelė įtaka) ✪

1
2
3
4
5
Gera išvaizda
Patikimumas
Profesionalumas
Žinomumas
Gera reputacija
Tiesioginė sąsaja su kino filmu

Ar Jums svarbūs kitų žmonių atsiliepimai renkantis filmą? ✪

Kaip dažnai diskutuojate apie filmus socialiniuose tinkluose? (Jei nediskutuojate, sekančius du klausimus praleiskite) ✪

Kokiais būdais dažniausiai pasisakote apie filmus socialiniuose tinkluose?

Kas skatina Jus dalintis patirtimis, rekomendacijomis, susijusiomis su filmu, socialiniuose tinkluose?

Kas nulemia galutinį Jūsų filmo pasirinkimą? ✪