Asmens prekės ženklo įtaka vartotojų įsitraukimui socialiniuose tinkluose
Laba diena,
Esu Vilniaus universiteto, Kauno fakulteto Marketingo ir prekybos vadybos magistrantūros antro kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį magistro darbą, kuriuo siekiu ištirti asmens prekės ženklų įtaką vartotojų įsitraukimui socialiniuose tinkluose. Kiekvienas atsakymas man labai svarbus, todėl kviečiu prisidėti išreiškiant savo nuomonę!
Noriu pabrėžti, kad anketa yra visiškai anoniminė ir gauti rezultatai bus panaudoti tik tiriamojo darbo tikslais.
Atsakant į pateiktus anketos klausimus prašome pasirinkti Jūsų nuomonę labiausiai atitinkančius teiginius. Dėkoju iš anksto už skirtą laiką ir atsakymus!
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui