Asmens prekės ženklo įtaka vartotojų įsitraukimui socialiniuose tinkluose

Laba diena,
Esu Vilniaus universiteto, Kauno fakulteto Marketingo ir prekybos vadybos magistrantūros antro kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį magistro darbą, kuriuo siekiu ištirti asmens prekės ženklų įtaką vartotojų įsitraukimui socialiniuose tinkluose. Kiekvienas atsakymas man labai svarbus, todėl kviečiu prisidėti išreiškiant savo nuomonę!

Noriu pabrėžti, kad anketa yra visiškai anoniminė ir gauti rezultatai bus panaudoti tik tiriamojo darbo tikslais. 

Atsakant į pateiktus anketos klausimus prašome pasirinkti Jūsų nuomonę labiausiai atitinkančius teiginius. Dėkoju iš anksto už skirtą laiką ir atsakymus! 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kiek asmens prekės ženklų aktyviai sekate socialiniame tinkle "Facebook"? Jei atsakėte "Asmens prekės ženklų neseku" pereikite prie 4 klausimo. ✪

2. Kaip dažnai užsukate socialiniame tinkle "Facebook" į asmens prekės ženklų profilius?

3. Kiek laiko per vieną sesiją vidutiniškai praleidžiate asmens prekės ženklo profilyje?

4. Tam, kad pradėtumėte sekti asmens ženklą, Jums yra svarbu, kad jo socialinio tinklo profilyje būtų... ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Turinys papildomas aktualijomis, teikiama naudinga informacija (visuomeninėmis, kultūrinėmis, politinėmis ir t. t. temomis)
Estetiškas turinys ir forma
Etiškas ir kultūringas bendravimas
Turinio vientisumas (nuolat pildomas turinys)

5. Pažymėkite Jūsų nuomonę labiausiai atspindinčius teiginius:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Tam, kad sekčiau asmens prekės ženklą jis man turi būti asmeninis pavyzdys
Mane asmens prekės ženklas motyvuoja siekti užsibrėžtų tikslų
Man svarbu gauti individualų dėmesį iš asmens prekės ženklo socialiniuose tinkluose

6. Pažymėkite Jūsų nuomonę labiausiai atspindinčius teiginius: (jeigu asmens prekės ženklo nesekate, prašome pereiti prie 12 klausimo)

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Pradėjęs sekti asmens prekės ženklą pradėjau jaustis geriau, pagerėjo mano gyvenimo kokybė
Asmens prekės ženklo turinys ir jo veikla pateisina mano lūkesčius
Jaučiu pasitenkinimą sekamais asmens prekės ženklais socialiniuose tinkluose
Jaučiu pasitenkinimą sulaukęs grįžtamojo ryšio iš asmens prekės ženklo

7. Pažymėkite Jūsų veiksmus, kuriuos atliekate asmens prekės ženklo socialinio tinklo profilyje:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Skaitau tik jo kuriamus įrašus
Asmens prekės ženklo profilyje visuomet palieku komentarus
Asmens prekės ženklo profilyje, komentarų skiltyje pažymiu savo draugus
Asmens prekės ženklo profilyje bendrauju su kitais vartotojais komentarų skiltyje
Dalinuosi įrašais su savo draugais privačiomis žinutėmis
Dalinuosi asmens prekės ženklo įrašais ant savo sienos
Asmens prekės ženklo profilyje pažymiu asmens prekės ženklą siekdmas, kad jis perskaitytų mano komentarą
Asmens prekės ženklui tiesiogiai siunčiu žinutes
Rašau viešai matomas rekomendacijas ir pasiūlymus asmens prekės ženklo adresu

8. Kokia turinio forma Jums asmens prekės ženklų socialinių tinklų profiliuose yra įdomiausia?

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Vaizdinis video turinys
Publikuojamos nuotraukos
Organizuojami konkursai prizams laimėti
Užduodami vieši klausimai (angl. quiz) norint sužinoti Jūsų nuomonę tam tikru klausimu
Publikuojama vaizdinė medžiaga iš laisvalaikio
Publikuojama vaizdinė medžiaga iš profesinės srities
Publikuojami analitiniai, kritiniai įrašai
Vieši pasisakymai visuomenei aktualiais klausimais

9. Pažymėkite motyvus, kurie Jus labiausiai skatina sekti asmens prekės ženklus socialiniuose tinkluose:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Jų kuriamas turinys man įdomus ir jis praplečia mano akiratį
Jų kuriamas turinys yra įdomus ir jis atitinka mano vertybes
Jų kuriamas turinys mane motyvuoja įsitraukti į visuomeninę veiklą
Jų skleidžiamas turinys mane motyvuoja keliauti ir aktyviai leisti laiką
Jų kuriamas turinys mane skatina būti kūrybiškesniu
Jų kuriamas turinys skatina įsigyti jų reklamuojamas prekes ar paslaugas
Jų profiliuose randu bendraminčių
Asmens prekės ženklai atsako į mano komentarus

10. Pažymėkite Jūsų nuomonę labiausiai atspindinčius teiginius:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Man svarbu, kad asmens prekės ženklas atsakytų į mano komentarus socialiniuose tinkluose
Man svarbu, kad asmens prekės ženklas atsakytų į mano siųstas žinutes
Aš pastebiu, kad asmens prekės ženklas atsižvelgia į vartotojų pasiūlymus ir keičia savo turinį (įtraukia naujų temų, papildo turinį ir pan.)
Asmens prekės ženklui neatsakant į mano komentarus, prarandu susidomėjimą jo veikla socialiniuose tinkluose
Asmens prekės ženklui neatsakant į kitų vartotojų komentarus, prarandu susidomėjimą jo veikla socialiniuose tinkluose

11. Įvertinkite, kokią įtaką Jums daro asmens prekės ženklų komunikacija (komentarų, asmeninių žinučių atsakymas ir pan.) socialiniuose tinkluose:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Dažniau lankausi asmens prekės ženklo profilyje
Dažniau komentuoju asmens prekės ženklo įrašus
Dažniau skaitau kitų vartotojų paliktus komentarus
Asmens prekės ženklo įrašais dalijuosi ant savo sienos
Dažniau apie asmens prekės ženklo įrašus pasakoju draugams, artimiesiems
Dažniau spaudžiu "patiktukus" asmens prekės ženklo įrašams
Dažniau spaudžiu "patiktukus" mano nuomonei artimiems kitų vartotojų komentarams
Rašau asmens prekės ženklui asmenines žinutes

12. Jūsų lytis ✪

13. Jūsų amžius ✪

Jūsų išsilavinimas ✪