Asmens prekės ženklas socialinėje medijoje

Sveiki,

Šiuo metu rašau savo baigiamąjį darbą ir vykdau apklausą, kurios tikslas yra suprasti socialinių medijų įtaką asmens prekės ženklo kūrimui, įvaizdžiui ir kaip tai paveikia produktų, paslaugų pardavimą.

Socialinės medijos - tai įrankis, kuriuo naudojantis, kuriamas asmens prekės ženklas. Svarbu išsiaiškinti, kokią įtaką tiesiogiai daro socialinių medijų naudojimas, formuojant asmeninį prekės ženklą. Tai būdas sužinoti nuomonę apie asmens prekės ženklo kūrimo procesą ir kaip šiam procesui gali tiesiogiai daryti įtaką socialinės medijos. 

Apklausa yra anoniminė, visi atsakymai bus apdorojami ir pateikti tik apibendrinta forma. 

Apklausai užpildyti jums prireiks vos kelių minučių.

Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų socialinė padėtis

Kokiuose socialiniuose tinkluose dažniausiai lankotės? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kuriuose socialinių medijų tinkluose dažniausiai pamatote asmens prekės ženklo reklamą, po kurios nusprendžiae įsigyti tą produktą ar paslaugą? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kokios kategorijos reklama ar reklamos nulėmė Jūsų sprendimą įsigyti prekę arba paslaugą? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kiek laiko turite sukūrę asmens prekės ženklą?

Ar socialiniai tinklai didina Jūsų prekės ženklo efektyvumą?

Ar domitės naujausiomis tendencijomis asmens prekės ženklo tobulinimo procese?

Kokie veiksniai, Jūsų manymu, lemia sėkmingo asmens prekės ženklo sukūrimą?

Ar pirkdami prekes, paslaugas atkreipiate dėmesį į asmens prekės ženklą?

Koks yra Jūsų mėgstamiausias asmens prekės ženklas?

Kas, Jūsų nuomone, yra svarbu renkantis prekes, paslaugas su prekiniu ženklu?

Ar gebate kritiškai vertinti savo atliktą veiklą asmens prekės ženklo kūrimo procese?

Ar dažnai pavyksta realizuoti idėjas asmens prekės ženklo kūrimo procese?

Ar galėtumėte save apibūdinti kaip iniciatyvų bei motyvuotą asmeniniame, socialiniame gyvenime ir darbe?