Asmens prekės ženklas socialinėje medijoje
Sveiki,
Šiuo metu rašau savo baigiamąjį darbą ir vykdau apklausą, kurios tikslas yra suprasti socialinių medijų įtaką asmens prekės ženklo kūrimui, įvaizdžiui ir kaip tai paveikia produktų, paslaugų pardavimą.
Socialinės medijos - tai įrankis, kuriuo naudojantis, kuriamas asmens prekės ženklas. Svarbu išsiaiškinti, kokią įtaką tiesiogiai daro socialinių medijų naudojimas, formuojant asmeninį prekės ženklą. Tai būdas sužinoti nuomonę apie asmens prekės ženklo kūrimo procesą ir kaip šiam procesui gali tiesiogiai daryti įtaką socialinės medijos.
Apklausa yra anoniminė, visi atsakymai bus apdorojami ir pateikti tik apibendrinta forma.
Apklausai užpildyti jums prireiks vos kelių minučių.
Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami