Kokie veiksniai, Jūsų manymu, lemia sėkmingo asmens prekės ženklo sukūrimą?
nuoseklumas reklamoje
Nuolatinis aktyvumas internete
Reikia aiškios vizijos ko sieki ir naudojant sukurtą marketingo planą kurti sau įvaizdį
Svarbiausia puikiai išmanyti savo sferą. Jei neišmanysi- nepadės ir reklama internete :)
Asmuo turi būti patraukli asmenybė (tiek vidumi, tiek savo stiliumi). Tinkamai reprezentuoti savo paslaugą socialinėse medijose būtina nuolatos
Nuoseklumas ir rinkos supratimas, socialinių medijų pritaikymas būtinas
Jei klausimas ar reikia naudoti socialines medijas kuriant asmens prekės ženklą? Tai tikrai taip!!! :)
Sekimas trendų pasaulyje ir jų pritaikymas savo reklamoje, daromai sau
Nuoseklumas socialinėse medijose, auditorijos pažinimas, darbo srities žinių tobulinimas
Auditorijos žinojimas ir prisitaikymas
Geras marketingo planas ir socialinių medijų nauda
svarbu tiksliai žinoti, ką reiškia prekės ženklo identitetas. prekės ženklui priklausantys vaizdiniai elementai, logotipą, svetainės dizainą, rinkodaros medžiagą, produktų pakuotes ir kt.
Nepriklausomai nuo to, kokioje srityje ar rinkoje veikia prekės ženklas, verta žinoti, kas šiandien svarbu vartotojams.
Žinia iš lūpų į lūpas yra viena veiksmingiausių priemonių, kokias tik gali turėti prekės ženklas, todėl būtų prasminga, kad tokio pobūdžio viešinimas būtų ir internete.
Auditorijos analizė, marketingo veiksmų plano ir tyrimų taiikymas.
Reikia nuolatos analizuoti auditoriją ir skelbti išskirtinį turinį soc. Medijose
Rinkodara padeda pereiti nuo prekės ženklo žinomumo ir pripažinimo prie klientų supratimo, pritarimo ir lojalumo, tai turi būti nuolatos taikoma strategija kuriant vertę
Nuolatinis tobulėjimas
Socialinių medijų platformų pritaikymas reklamuojantis
Nuoseklumas
Būtina stebėti ką kiti konkretaus asmens prekės ženklo konkurentai daro rinkoje
būtina konkuruoti ir stebėti naujoves
Marketingo tyrimai ir jais pagrįstas veikimas socialinėse medijose.
Reikia pakeisti klientų požiūrį į prekės ženklą ir sukelti teigiamus jausmus. Būtina sukurti stiprų ryšį su klientu.
Pastovus turinio kėlimas, atsidavimas
Pastuvumas, marketingo planas, rinkos tyrimai
Reikia sekti naujoves pasaulyje, kurios yra aktualios tavo darbui ir tai taisyklingai pateikti klientams, taip įgaunamas pasitikėjimas ir tobulinamas asmens prekės ženklas
Savo darbo išmanymas ir socialinių medijų naudojimas
Nuolatinis turinio talpinimas, bei tinkama turinio strategija
Nuolatinis socialinių medijų pritaikymas ir didelis dėmesys klientų poreikiams
Svarbiausia- išmanyti savo darbo specifiką už kurios yra asmens prekės ženklas
Reikia būti tokiam pačiam ne tik internetinėje erdvėje, bet ir realiame gyvenime.
svarbu, kaip pristatome save socialinėse medijose, reikia kurti puikų įvaizdį prieš klientus
Reikia atskleisti savo asmenybę, sustiprinti asmeninį įvaizdį socialiniuose tinkluose bei internetinėje erdvėje
Vos pradedate burti klientų ratą, turite užtikrinti nepriekaištingą aptarnavimą ir produktų kokybę. Sukurkite rekomendacijų sistemą, apdovanokite klientus už naujų pritraukimą.
Ilgametė patirtis ir puikus savo profesijos išmanymas yra viskas, socialiniai tinklai tik padeda pasiekti klientus kurie tavęs nežino
Socialiniai tinklai- veiklos pagrindas
Socialiniai tinklai yra būtinybė. Per juos dažniausiai keliu savo pasirodymų video medžiagą
Socialiniai tinklai veikia kaip pigi ir efektyvi reklama. Juos privaloma naudot ieškant klientų, bet reikia turinį pateikti įdomiau
Žinojimas ką pateikti auditorijai
marketingo planas, pastovumas/nuoseklumas
Mano strategija- rodyti savo kirpimų rezultatus sovialinėse medijose
Tinkamų socialinių medijų pasirinkimas ir nuolatinis įdomaus turinio pateikimas
Brendo įvedimui į rinką pasitelkiame įvairias pristatymo, viešųjų ryšių kampanijas, reklamines prezentacijas, skaitmeninės rinkodaros elementus.
Klientai darbuotojus suvokia kaip patikimą informacijos šaltinį, todėl jų atstovavimas prekės ženklui suteikia autentiškumo ir padeda kurti emocinius ryšius, kurie lemia sėkmę
Lemia asmens už prekės ženklo patinkamamumas visuomenei
Socialinių tinklų naudojimas.
Tik pamacius prekes zenkla reikia suprasti ka jis atstovauja.
Muzikos pasaulyje yra įprasta naudoti išskirtines detales siekiant išsiskirti ir įsiminti, o neretu atveju – nukreipti dėmesį nuo pačios asmenybės į jos kuriamą muziką.
Išmanymas sferos kurioje dirbi
Mokėjimas perduoti info apie savo produktą įdomiu, šiek tiek menišku būdu
Neatsakysiu
Išskirtinis pateikiamas tūrinys ir nuoseklumas su įrašais socialinėse platformose, sistemos darbui susidarymas
Draugiškumas su klientais, puikus bendravimas ir nuoseklumas
Reikia puikiai pažinoti savo auditoriją ir jos poreikius
Reikia suprasti, kodėl norima pirkti, kurti teigiamą požiūrį ir jausmus bei suteikti pagrindą toliau plėstis prekės ženklui
Pateikiamas turinys turi buti isskirtinis, lyginant su tos pacios sferos konkurentais
Mano atveju- savos darbo srities puikus išmanymas
labai svarbu, kad prekės ženklas būtų įsimenamas ir nesumaišomas su kitais.
Humoras
Reikia analizuoti savo auditoriją, suprati jos poreikius ir įtraukimas. Pagal tai pateikti jiems turinį socialinėse medijose.
Pačio asmens įvaidžio kūrimas
Analizavimas kitų prekės ženklų ir pastangos pagal tai pateikti turinį
aiški marketingo strategija
Turinys
Pastuvumas, įdomus turinys
Aktyvus, nuooseklus turinio pateikimas
Norėjimas dirbti sau, o ne kitam
Vartotojų įtraukimas į turinį
Turinys apie paslaugą turi būti įtraukiantis vartotojus, taip gaunamas jų pripažinimas
Išskirtinio turinio pateikimas
Atsidavimas nuolatinio turinio pateikimui vartotojams ir turinio įdomumas
Vertė produkte
Pastovumas, atsidavimas
Informacijos asmeniui pateikimas išskirtiniu formatu
Internetinės svetainės dizainas, reklama, logotipas, prekės ženklo žinomumas, klientų pritraukimas, pardavimų skatinimo priemonės, įmonės padėtis rinkoje, gera darbuotojų patirtis, gamybos efektyvumas, nuolat atnaujinamas prekių asortimentas, efektyvi įmonės išorinė ir vidinė komunikacija