Asmens prekės ženklas socialinėje medijoje

Kokie veiksniai, Jūsų manymu, lemia sėkmingo asmens prekės ženklo sukūrimą?

  1. nuoseklumas reklamoje
  2. Nuolatinis aktyvumas internete
  3. Reikia aiškios vizijos ko sieki ir naudojant sukurtą marketingo planą kurti sau įvaizdį
  4. Svarbiausia puikiai išmanyti savo sferą. Jei neišmanysi- nepadės ir reklama internete :)
  5. Asmuo turi būti patraukli asmenybė (tiek vidumi, tiek savo stiliumi). Tinkamai reprezentuoti savo paslaugą socialinėse medijose būtina nuolatos
  6. Nuoseklumas ir rinkos supratimas, socialinių medijų pritaikymas būtinas
  7. Jei klausimas ar reikia naudoti socialines medijas kuriant asmens prekės ženklą? Tai tikrai taip!!! :)
  8. Sekimas trendų pasaulyje ir jų pritaikymas savo reklamoje, daromai sau
  9. Nuoseklumas socialinėse medijose, auditorijos pažinimas, darbo srities žinių tobulinimas
  10. Auditorijos žinojimas ir prisitaikymas
  11. Geras marketingo planas ir socialinių medijų nauda
  12. svarbu tiksliai žinoti, ką reiškia prekės ženklo identitetas. prekės ženklui priklausantys vaizdiniai elementai, logotipą, svetainės dizainą, rinkodaros medžiagą, produktų pakuotes ir kt.
  13. Nepriklausomai nuo to, kokioje srityje ar rinkoje veikia prekės ženklas, verta žinoti, kas šiandien svarbu vartotojams.
  14. Žinia iš lūpų į lūpas yra viena veiksmingiausių priemonių, kokias tik gali turėti prekės ženklas, todėl būtų prasminga, kad tokio pobūdžio viešinimas būtų ir internete.
  15. Auditorijos analizė, marketingo veiksmų plano ir tyrimų taiikymas.
  16. Reikia nuolatos analizuoti auditoriją ir skelbti išskirtinį turinį soc. Medijose
  17. Rinkodara padeda pereiti nuo prekės ženklo žinomumo ir pripažinimo prie klientų supratimo, pritarimo ir lojalumo, tai turi būti nuolatos taikoma strategija kuriant vertę
  18. Nuolatinis tobulėjimas
  19. Socialinių medijų platformų pritaikymas reklamuojantis
  20. Nuoseklumas
  21. Būtina stebėti ką kiti konkretaus asmens prekės ženklo konkurentai daro rinkoje
  22. būtina konkuruoti ir stebėti naujoves
  23. Marketingo tyrimai ir jais pagrįstas veikimas socialinėse medijose.
  24. Reikia pakeisti klientų požiūrį į prekės ženklą ir sukelti teigiamus jausmus. Būtina sukurti stiprų ryšį su klientu.
  25. Pastovus turinio kėlimas, atsidavimas
  26. Pastuvumas, marketingo planas, rinkos tyrimai
  27. Reikia sekti naujoves pasaulyje, kurios yra aktualios tavo darbui ir tai taisyklingai pateikti klientams, taip įgaunamas pasitikėjimas ir tobulinamas asmens prekės ženklas
  28. Savo darbo išmanymas ir socialinių medijų naudojimas
  29. Nuolatinis turinio talpinimas, bei tinkama turinio strategija
  30. Nuolatinis socialinių medijų pritaikymas ir didelis dėmesys klientų poreikiams
  31. Svarbiausia- išmanyti savo darbo specifiką už kurios yra asmens prekės ženklas
  32. Reikia būti tokiam pačiam ne tik internetinėje erdvėje, bet ir realiame gyvenime.
  33. svarbu, kaip pristatome save socialinėse medijose, reikia kurti puikų įvaizdį prieš klientus
  34. Reikia atskleisti savo asmenybę, sustiprinti asmeninį įvaizdį socialiniuose tinkluose bei internetinėje erdvėje
  35. Vos pradedate burti klientų ratą, turite užtikrinti nepriekaištingą aptarnavimą ir produktų kokybę. Sukurkite rekomendacijų sistemą, apdovanokite klientus už naujų pritraukimą.
  36. Ilgametė patirtis ir puikus savo profesijos išmanymas yra viskas, socialiniai tinklai tik padeda pasiekti klientus kurie tavęs nežino
  37. Socialiniai tinklai- veiklos pagrindas
  38. Socialiniai tinklai yra būtinybė. Per juos dažniausiai keliu savo pasirodymų video medžiagą
  39. Socialiniai tinklai veikia kaip pigi ir efektyvi reklama. Juos privaloma naudot ieškant klientų, bet reikia turinį pateikti įdomiau
  40. Žinojimas ką pateikti auditorijai
  41. marketingo planas, pastovumas/nuoseklumas
  42. Mano strategija- rodyti savo kirpimų rezultatus sovialinėse medijose
  43. Tinkamų socialinių medijų pasirinkimas ir nuolatinis įdomaus turinio pateikimas
  44. Brendo įvedimui į rinką pasitelkiame įvairias pristatymo, viešųjų ryšių kampanijas, reklamines prezentacijas, skaitmeninės rinkodaros elementus.
  45. Klientai darbuotojus suvokia kaip patikimą informacijos šaltinį, todėl jų atstovavimas prekės ženklui suteikia autentiškumo ir padeda kurti emocinius ryšius, kurie lemia sėkmę
  46. Lemia asmens už prekės ženklo patinkamamumas visuomenei
  47. Socialinių tinklų naudojimas.
  48. Tik pamacius prekes zenkla reikia suprasti ka jis atstovauja.
  49. Muzikos pasaulyje yra įprasta naudoti išskirtines detales siekiant išsiskirti ir įsiminti, o neretu atveju – nukreipti dėmesį nuo pačios asmenybės į jos kuriamą muziką.
  50. Išmanymas sferos kurioje dirbi
  51. Mokėjimas perduoti info apie savo produktą įdomiu, šiek tiek menišku būdu
  52. Neatsakysiu
  53. Išskirtinis pateikiamas tūrinys ir nuoseklumas su įrašais socialinėse platformose, sistemos darbui susidarymas
  54. Draugiškumas su klientais, puikus bendravimas ir nuoseklumas
  55. Auditorijos poreikių žinojimas, pastovus postų darymas socialinėse medijose, humoras socialinių medijų įrašuose
  56. Neatsakysiu
  57. Reikia puikiai pažinoti savo auditoriją ir jos poreikius
  58. Reikia suprasti, kodėl norima pirkti, kurti teigiamą požiūrį ir jausmus bei suteikti pagrindą toliau plėstis prekės ženklui
  59. Pateikiamas turinys turi buti isskirtinis, lyginant su tos pacios sferos konkurentais
  60. Mano atveju- savos darbo srities puikus išmanymas
  61. labai svarbu, kad prekės ženklas būtų įsimenamas ir nesumaišomas su kitais.
  62. Humoras
  63. Reikia analizuoti savo auditoriją, suprati jos poreikius ir įtraukimas. Pagal tai pateikti jiems turinį socialinėse medijose.
  64. Pačio asmens įvaidžio kūrimas
  65. Analizavimas kitų prekės ženklų ir pastangos pagal tai pateikti turinį
  66. aiški marketingo strategija
  67. Turinys
  68. Pastuvumas, įdomus turinys
  69. Aktyvus, nuooseklus turinio pateikimas
  70. Norėjimas dirbti sau, o ne kitam
  71. Vartotojų įtraukimas į turinį
  72. Turinys apie paslaugą turi būti įtraukiantis vartotojus, taip gaunamas jų pripažinimas
  73. Išskirtinio turinio pateikimas
  74. Atsidavimas nuolatinio turinio pateikimui vartotojams ir turinio įdomumas
  75. Vertė produkte
  76. Pastovumas, atsidavimas
  77. Informacijos asmeniui pateikimas išskirtiniu formatu
  78. Internetinės svetainės dizainas, reklama, logotipas, prekės ženklo žinomumas, klientų pritraukimas, pardavimų skatinimo priemonės, įmonės padėtis rinkoje, gera darbuotojų patirtis, gamybos efektyvumas, nuolat atnaujinamas prekių asortimentas, efektyvi įmonės išorinė ir vidinė komunikacija