Asmeninio prekės ženklo komunikacija su vartotojais Instagram platformoje

Sveiki, esu Vilniaus universiteto, Komunikacijos fakulteto, Verslo informacijos vadybos programos III kurso studentė. Šiuo metu rašau kursinį rašto darbą, kurio tikslas yra išanalizuoti komunikaciją su vartotojais Instagram socialinėje platformoje.

Kviečiu Jus sudalyvauti šioje apklausoje ir prisidėti prie asmeninių prekės ženklų komunikacijos su vartotojais analizės. Apklausa yra anoniminė ir Jūsų pateikti duomenys bus naudojami tik rašto darbo tikslais.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

4. Kiek laiko per dieną praleidžiate Instagram platformoje?

5. Kokio tipo turinys, kurį matote iš prekių ženklų Instagram, jus labiausiai pritraukia?

6. Ar skaitote ilgus aprašymus po prekių ženklų nuotraukomis?

7. Kaip dažnai dalyvaujate prekių ženklų organizuojamuose konkursuose Instagram?

8. Kaip manote, ar prekių ženklą atstovaujantis asmuo turi įtakos jūsų sprendimui sekti prekių ženklą?

9. Kaip dažnai prekių ženklų paskelbta informacija ar rekomendacijos įtakoja jūsų pirkimo sprendimus?

10. Kokie veiksniai lemia jūsų pasitikėjimą prekės ženklu Instagram platformoje?

11. Ar esate kada nors pirkę produktą ar paslaugą dėl to, kad jį matėte reklamuojamą prekių ženklo Instagram paskyroje?

12. Kaip svarbu Jums yra gauti atsakymą iš prekių ženklo į užduotą klausimą ar komentarą Instagram?

13. Kokios emocijos dažniausiai kyla, kai peržiūrite mėgstamų prekių ženklų turinį Instagram?